Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"We hebben honderdduizenden klanten per week nodig"

Branche klaagt maar Beter Bed bloeit op met winkelen op afspraak

Het eerste kwartaal van dit jaar heeft beddenspecialist Beter Bed zijn omzet zien dalen met 12 procent ten opzichte van vorig jaar. Dit maakte de matrassenketen vrijdag bekend in een persbericht. Over het gehele plaatje doet dit niet af op de gehele omzet van het eerste kwartaal. De (online) verkopen zijn goed voor een ruime 48 miljoen euro. 



Sinds winkels vanaf begin maart weer klanten op afspraak mogen ontvangen, is het aantal orders met ruim twee derde gegroeid ten opzichte van vorig jaar en was het aantal orders vrijwel meteen terug op pre-pandemieniveau. De online verkopen groeiden tot bijna 20 miljoen en waren goed voor ruim 40 procent van het totaal aantal verkopen. Om het bedrijf goed draaiende te houden zijn heel wat klanten nodig laat topman John Kruijssen weten. "We hebben honderdduizenden klanten per week nodig." 

De topman is zeer te spreken over de manier waarop de onlinetak van het bedrijf heeft gepresteerd. Tijdens de coronacrisis heeft Beter Bed veel geïnvesteerd in de webwinkel. Dat blijft het bedrijf doen.

Lees hier het volledige bericht over het eerste kwartaal van 2021.

Meer informatie:
Beter Bed
www.beterbed.nl 

Publicatiedatum: