Alle deelnemers kijken reikhalzend uit naar M.O.W. 2021 die van 19 tot 23 september gehouden wordt in het Messezentrum in Bad Salzuflen. Vakbeurzen zijn belangrijk voor de branche, met name voor het presenteren van nieuwe producten, ideeën en concepten, het onderhouden van zakelijke contacten en voor de samenhang binnen de sector. Wees er dus bij als men elkaar weer fysiek kan ontmoeten! De organisatoren, Bernd Schäfermeier en Andreas Reibchen, zullen nieuwe exposanten voorstellen en interessante innovaties, digitale formats en netwerkmogelijkheden introduceren. Hier volgt alvast een voorproefje van wat men kan verwachten tijdens de M.O.W. 2021.
Nadat het team van M.O.W. in het najaar van 2020 al bewezen had dat vakbeurzen ook in tijden van corona door kunnen gaan, zal de editie van M.O.W. in 2021 in een totaal nieuw licht staan. De organisatoren zullen de talrijke beschikbare middelen benutten om dit evenement op een nog toekomstgerichtere manier te presenteren. Het voornaamste doel blijft echter het bijeen brengen van alle relevante spelers binnen deze sector in Bad Salzuflen, waarbij het fysieke evenement zal worden ondersteund door digitale formats. Wat is er nieuw?
Nieuw Marketing Package voor exposanten
De M.O.W.-catalogus biedt exposanten te mogelijkheid tot een uitgebreide virtuele presentatie. Elke bedrijf zal zijn eigen ‘plaats’ krijgen op het internetplatform van M.O.W., waar zij zich kunnen presenteren aan de hand van foto’s, tekst en video’s en een jaarrond contacten kunnen onderhouden. De bedrijven kunnen hun online aanwezigheid te allen tijde updaten. De M.O.W.-index van exposanten en productgroepen zal hierdoor een digitaal naslagwerk worden voor professionals in de meubelbranche.
360-Degree-Plaza in Hal 12
Dit nieuwe concept is gericht op specialisten op het gebied van procesoptimalisatie, e-commerce, omnichannel-marketing, duurzaamheid, logistiek en personeel. Dit nieuwe dienstenplatform is een innovatief hybride- format waarmee de presentaties in hal 12 van de vakbeurs gekoppeld worden aan een digitale aanwezigheid 365 dagen per jaar en waarmee M.O.W. haar lijst van exposanten en dienstenaanbieders uitbreidt.
Uitgebreid aanbod meubelstoffen
De exposanten presenteren in het zogenaamde ‘upholstery board’ in hal 20 en 21 nieuwe aanvullingen op hun assortimenten en reclamematerialen voor alle verkoopkanalen. Dit jaar zijn niet alleen nationale maar ook internationale bedrijven, zoals Nicoletti, Man Wah, Romessa, Pruszman, Atlantic en Spin aanwezig.
Nieuwe opzet en bestemming Hal 5 en 6
De Hallen 5 en 6 van het Messezentrum Bad Salzuflen krijgen een nieuwe opzet met een gevarieerd aanbod aan exposanten, waaronder bedrijven zoals D+N en MCA.
Veel interessante nieuwe exposanten
Daarnaast zijn er in de overige zalen nieuwe interessante exposanten te vinden, zoals Van Landschoot met zijn boxspringbedden, Composad, House Nordic, HMW Collection en Young Living. Tot dusver is bijna 80% van de beursvloer in het Messezentrum in Bad Salzuflen al bezet.
Het belangrijkste is deelnemen
De editie van M.O.W. in september is extra belangrijk. Zorg dus dat u erbij bent! Het team van M.O.W hoort bijna dagelijks hoe reikhalzend er wordt uitgekeken naar fysieke evenementen. “We doen ons uiterste best om de markt met M.O.W. een platform te bieden waar zij nu behoefte aan heeft. Met relevante partners voor succesvol zakendoen, op voet van gelijkwaardigheid en met toegevoegde waarde, zodat uw deelname het dubbel en dwars waard zal zijn. Niet alleen voor middelgrote bedrijven en studio’s maar ook voor grote ketens, inkooporganisaties, self-service discounters, doe-het-zelfwinkels, postorderbedrijven, food- en non-foodmarketingbedrijven en internetspelers.”
Meer informatie:
MOW
www.mow.de