Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Bedrijf lanceert label Hoii dat zich richt op het hogere segment

Nieuw sierkussenmerk van Rogon Products straalt luxe, sfeer en warmte uit

Afgelopen maand heeft Rogon Products uit Helmond een nieuw merk gelanceerd: Hoii. Dit nieuwe label kenmerkt zich door sierkussens in een luxe uitstraling en afwerking, die hoogwaardig van kwaliteit is.

Al ruim 27 jaar ontwerpt, produceert en verkoopt het bedrijf Dutch Decor. Een van Nederlands bekendste sierkussen merken, die zicht richt op een breed publiek in een voor iedereen toegankelijke prijsklasse. Dutch Decor is nog lang niet uitgegroeid. Sterker nog, het bedrijf heeft hoge verwachtingen en toekomstplannen. “Naast Nederland groeien we in onder andere België, Frankrijk en Duitsland”, aldus een woordvoerder van het bedrijf.

When coming home
De designers van de collectie treden in de voetsporen van voorgaande generaties en reizen al jaren de wereld rond. Tijdens deze reizen zijn zij op zoek naar verborgen interieurschatten zoals buitengewoon design, levendig textiel en authentiek vakmanschap met vorstelijke allure. Gedurende deze zoektocht hebben de designers eindeloos veel inspiratie opgedaan, die gekoesterd en vertaald worden in memorabele verhalen. When coming home.

Het team van Hoii heeft aandacht besteed aan het uitwerken van haar positie in de markt. Met de merkwaarden in het achterhoofd worden keuzes gemaakt. Deze zijn; buitengewoon, warm, levendig, vorstelijk en handmade.

Het verhaal van Hoii vertelt in het kort over de jarenlange ervaring en kennis dat het team heeft opgedaan tijdens haar reizen en bij thuiskomst het luxueuze gevoel graag in Nederland wil verwelkomen. Dit vertaald zich in een ijzersterke visie; “Wij zien dat men steeds meer waarde hecht aan een sfeervol thuiskomen. Wij vinden dat je interieur een weerspiegeling mag zijn van jezelf.” Dat resulteert in de missie; “Thuiskomen is een verwenmoment met de sfeer en warmte van Hoii." Dit staat symbool voor de stijlgroep sfeervol-klassiek; "sfeervol door de kleuren en designs en klassiek staat in verband met de hoogwaardige kwaliteit van het product. Dit totaalplaatje weerspiegelt de slogan Coming Home en overkoepelt de gehele beleving van het merk Hoii."

Hoii
Waar Dutch Decor ondertussen een aardige speler op de markt is, staat het nieuwe merk aan de start van een nieuw en groot imperium. Het team van Hoii heeft de gezamenlijke ambitie om een toonaangevend merk op te bouwen binnen de interieurtextielbranche.

Onderscheid is essentieel en zo werkt Hoii met een aantal belangrijke pijlers; de sierkussens zijn voorzien van een verenvulling en deze worden met veel zorg en liefde handgevuld in Nederland. Naast de vullingen is kwaliteit erg belangrijk voor het eindproduct. Zo bevatten de kussenhoezen hoogwaardige- en kwalitatief goede stoffen. Alle luxe afwerkingen worden met aandacht voor precisie en detail bevestigd.

Eerste collectie
De eerste AW21 collectie is bedacht en gebouwd rondom zes sterke, maar vooral warme Pantone-kleuren. Deze zes kleuren zijn doorgevoerd in een tweedelige serie die de fundering en de aftrap vormt voor haar eerste collectie. Het team van Hoii werkt nauw samen met trendwatchers binnen de fashion- & interieurbranche. 

Het merk positioneert zich op een kenmerkelijke manier door te zorgen dat ieder design uniek is. Dit betekent dat het dessin in één enkele uitvoering op de markt zal verschijnen, met uitzondering op de universele bouwstenen van de collectie. Rogon Products heeft hoge verwachtingen van haar nieuwe label en eerste collectie: “Hoii ambieert het meest toonaangevende merk in de interieur- en textielbranche te worden.”

Het team van Hoii nodigt je graag uit om vrijblijvend contact op te nemen en je te verwelkomen in de wereld van Hoii.

Meer informatie:
Hoii || Rogon Products B.V.
Haverdijk 8
5704 RC Helmond
+31 (0) 492 326 666
sales@rogon.com 
www.hoii.nl


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Instagram Facebook Rss Twitter LinkedIn

© Wonen360.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven