Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

GLUE maakt zich op voor tweede editie met nieuwe founding partners

Na een groot succes van de eerste editie in 2020 wordt ook dit jaar de designroute GLUE weer gehouden in Amsterdam. De initiatiefnemers van deze driedaagse designroute zijn Janine de Jong, Guus van Maarschalkerweerd en David Heldt. Zij lijmen tientallen Amsterdamse ontwerpers, architecten, merken, showrooms, galeries, hubs, makerspaces en musea aan elkaar. 



Vier dagen

"De vorige editie werd gehouden in drie dagen. Dit jaar zullen dit vier dagen zijn, 16 tot en met 19 september", aldus mede-initiatiefnemer Guus. "We hebben twee dagen voor de professionals en twee dagen voor de consument. Hier was behoefte aan zagen we bij de vorige editie."

"Dit jaar wordt anders dan de eerste editie", vertelt een enthousiaste Guus. "We hebben drie nieuwe founding partners: Zuiver, OCCO en meubelmaker Gelderland. Gelderland zal samen met Stefan Scholten tijdens het komende GLUE een collectie tonen. Stefan zit met zijn studio gevestigd in de buurt bij het Rijksmuseum, een prachtige plaats om deze samenwerking te tonen."

"Het Estlandse bedrijf OCCO is niet alleen een nieuweling bij GLUE Amsterdam maar ook nieuw voor de hele designmarkt in Nederland. OCCO is een designtool die interieurontwerpers en -architecten helpt bij het inrichten van een woning en maken van offertes."

GLUE TV
"Deelnemers hebben inhoudelijk een sterk verhaal te vertellen en zijn ondernemend, dat willen we graag tonen, GLUE TV is daarvoor een nieuw kanaal om digitaal een groot professioneel publiek te bereiken. Hiervoor hebben we een carrousel aan interviewers ingehuurd. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een Daan Borrel die veel over emotie en seksualiteit schrijft. Op het medium worden de interviews getoond met de deelnemers met als hoofdonderwerp wat voor hen de band met Amsterdam is. Deze worden tijdens en na de 2021 editie uitgezonden."

Meer informatie:
GLUE Amsterdam
glue.amsterdam