Mensen verlangen nu meer dan ooit naar een gevoel van samenzijn. Hier heeft fabrikant van keukenapparatuur KitchenAid rekening mee gehouden bij de kleur van 2021: Honey. Een warme en rijke tint met een goud-oranje ondertoon. Honey straalt positiviteit en warmte uit.
Uit onderzoek blijkt dat het onderhouden van relaties met dierbaren voor consumenten de hoogste prioriteit is. Maar in deze tijd zijn we enkel digitaal verbonden en de wereld wordt steeds afhankelijker van virtuele ontmoetingen. Daardoor is het onderhouden van betekenisvolle relaties een complexere onderneming geworden. Wanneer we samenkomen in de keuken en aan tafel, gaat de interactie verder dan het digitale en wordt het echte menselijke contact hersteld. De kleur Honey herinnert ons eraan dat we door samenzijn mensen kunnen opvrolijken & harmonie kunnen bevorderen.
"Voor KitchenAid is het steeds duidelijker geworden dat de warmte van de mensheid voorop staat", zegt Jon Bellante, marketingdirecteur van KitchenAid. "Honing is niet alleen een product dat we wereldwijd in recepten gebruiken; het is een nodigt uit tot verbinding en een herinnering aan de vreugde die voortkomt uit samenzijn." Met de KitchenAid Color of the Year wil het merk inspireren in de keuken via zijn leiderschap op het vlak van design en kleur. Dat begon voor het eerst toen KitchenAid in 1955 kleurproducten lanceerde.
Met de iconische Artisan keukenmixer en K400 blender in de kleur van het jaar 2021, tracht KitchenAid een gevoel van gemeenschap en comfort rechtstreeks in de keuken te brengen. De keukenmixer biedt consumenten eindeloze mogelijkheden om hun dagelijkse ervaringen te verbeteren, terwijl de K400 blender de kracht heeft om de moeilijkste blenderrecepten aan te kunnen voor gladde creaties.
Meer informatie:
KitchenAid
www.kitchenaid.nl