Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bryck belooft inspiratie voor het leven

Onder motto ‘Bryck 21+’ is Greta al tijdje bezig met flinke vernieuwingsslag

Inmiddels is Bryck geen onbekende naam meer voor wie zoekt naar de betere Nederlandse lounge-designmeubelen voor indoor- en outdoor. Dit is het Nederlandse designmerk van Greta van der Veen-Hijlkema. In de loop der jaren zagen niet alleen haar ‘klassiekers’ zoals Bryck Couch en Bryck Chair het levenslicht, maar werd de collectie gestaag aangevuld met hockers, stretchers, (bijzet)tafels en stijlvolle accessoires, waaronder het handgedraaide
keramische servies Earthen.

Dat de weg van inspiratie voor Greta nog volop openligt, heeft de eigengereide Friezin al bewezen met de FIRM-collectie (designlijn van solide kunststofmeubelen met de opvallende gecapitonneerde rugleuning) en onlangs nog door de ontwikkeling van Bryck Connect, in co-creatie met niemand minder dan Nederlandse designer Bertram Beerbaum.



Met Bryck Connect stel je je eigen loungelandschap samen door compartimenten naar keuze met elkaar te verbinden. Na een voor iedereen bijzonder 2020 kan 2021 onmetelijk meer inspiratie gebruiken, vindt Greta. Daarbij komt dat haar merk, dat internationaal steeds meer bekendheid verwerft, inmiddels echt volwassen is geworden. Onder het motto ‘BRYCK 21+’ is zij al daarom een tijdje bezig met een flinke vernieuwingsslag voor de komende jaren. De creativiteit vloeit rijkelijk, de ateliers draaien volop, een grotere locatie krijgt inmiddels vorm en de merkcommunicatie gaat een verrassende stap maken.



De officiële lancering van de nieuwe communicatie zal in de loop van het jaar plaatsvinden. Met Live to inspire belooft het merk volop inspiratie voor het rijke binnen- en buitenleven en het leven in algemene zin. Meer en meer verweeft Greta haar persoonlijke levensfilosofie met de producten die zij ontwikkelt en zoekt ze de interactie op met liefhebbers van Bryck en design-minnend Nederland.
De komende tijd zie je via Instagram en Facebook hoe er tipjes van de Bryck 21+-sluier worden opgelicht en krijg je een inkijkje in de inspirerende wereld van Bryck.

Meer informatie: 
Bryck
Greta van der Veen-Hijlkema
[email protected] 
www.bryck.nl 
Tel: 06 30 20 11 31 

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer