Unilux biedt dealers B2C platform

De focus van Unilux ligt al ruim 31 jaar op de dealers. Unilux noemt dat de horrenspecialisten. Deze horrenspecialisten kunnen de eindgebruiker ontzorgen door juist te meten, monteren en aftersales te verzorgen. Tijdens de eerste intelligente lockdown van 2020 bleek echter dat sommige handige eindgebruikers best zelf kunnen meten en monteren. Ondanks dat het best lastig kan zijn stegen de online verkopen in deze periode. Daarvan profiteerden de horrenspecialisten altijd al van omdat zij een commissie ontvangen van de geleverde horren.



In eerste instantie stegen de verkopen omdat thuisbezoek niet wenselijk was tijdens een lockdown, maar later ook omdat de reactietijd van de horrenspecialisten flink kon oplopen tijdens het drukke seizoen. Om nu de horrenspecialisten nog meer tegemoet te komen heeft Unilux besloten de verkoopcommissie aan dealers te verhogen. Zo kunnen de horrenspecialisten de consument die geen bezoek aan huis wil, wat korting wenst of een snellere montagetijd wenst in tijden van drukte met een gerust hart doorverwijzen naar www.unilux.nl zónder marge mis te lopen. Dit gebeurt met een persoonlijke link of op basis van postcode.



Wie kan hiervan gebruik maken? Alle gecommitteerde Unilux horrenspecialisten komen voor deze dienst in aanmerking. Zonder investeringen in een complexe maatwerk webshop profiteren zij dus het meest van de uitgebreide B2C marketing campagnes op internet, radio en TV van Unilux.

Meer informatie:
Unilux
klantenservice@unilux.nl
www.unilux.nl 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© Wonen360.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven