Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Hein Beirlaen van Green Street Fabrics over nieuwe kansen

"Door de Brexit-saga zijn we op zoek gegaan naar andere landen en marktsegmenten"

Waar voor het ene bedrijf de Brexit voordelen biedt, heeft het andere bedrijf hier andere ervaringen mee. "Door de Brexit-saga zijn wij op zoek gegaan naar mogelijkheden om ons klantenbestand uit te breiden naar andere landen en marktsegmenten", vertelt Hein Beirlaen van textielproducent Green Street Fabrics (GSF). Maar al met al weten ze als bedrijf snel te schakelen met het oog op de toekomst.


Hein en Koen bij een weefgetouw in de fabriek.

"2020 was een turbulent jaar. Maar tijdens deze ongewone periode hebben wij vooral niet stilgezeten. We namen de tijd om alle punten in ons beleid onder de loep te nemen zodat we in de toekomst nog flexibeler en efficiënter kunnen werken. Zowel de dagelijkse flow als de verkoopstrategie werden geëvalueerd. Door de Brexit-saga zijn wij op zoek gegaan om ons klantenbestand uit te breiden naar andere landen en marktsegmenten. Met deze doelstelling voor ogen hebben wij recentelijk ons team uitgebreid met een nieuwe collega. Koen Mortier heeft reeds 30 jaar ervaring als exportmanager in de textielindustrie en samen maken we ons sterk dat onze visie zich positief zal ontwikkelen." 

"In 2021 hopen we volop van start te kunnen gaan met de nieuwe weg die we met GSF hebben ingeslagen: ons klantenbestand uitbreiden naar partners die focussen op kwalitatieve interieurstoffen met een Europese productiegeschiedenis. Op deze manier willen we samen tot een eindproduct komen dat het verschil kan maken met goedkope(re) import. Wat wij produceren is op een betrouwbare manier gemaakt met betrouwbare onderdelen, steeds met respect voor de mens en de natuur. Wij zijn overtuigd dat Green Street Fabrics hiervoor een perfecte partner is. Samen met onze klanten willen we het buy genuine local promoten. Gezien de recente problemen met de toeleveringen van containergoederen en stijgende prijzen, verwachten we dat menig ondernemer binnen Europa op zoek zal gaan naar betrouwbare continuïteit en service."

"We zien uit naar het einde van de Covidpandemie. Dan kunnen we terug live contact opnemen met onze klanten. Er gaat nu eenmaal niets boven een face-to-face gesprek tijdens het zoeken naar een goed product dat in het plaatje past van de zitmeubelfabrikant of groothandelaar. Dat zou ook betekenen dat we met z’n allen terug samen een pint kunnen gaan pakken", besluit Hein.

Meer informatie:
Green Street Fabrics
Hein@greenstreetfabrics.com 
www.greenstreetfabrics.com