Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Stefan Verheyen van Dôme Deco:

''Ons hoofddoel werd het schip op koers te houden tijdens de storm''

"We kijken uit naar de dag dat het nieuws niet meer beheerst wordt door corona maar door positiviteit. We kijken ernaar uit onze klanten en collega’s terug te zien en naar het moment dat de inspanningen die geleverd zijn door ons team tijdens de coronacrisis in een sterk veranderde markt zichtbaar worden." Dat meldt Stefan Verheyen, zaakvoerder van het Belgische interieurlabel Dôme Deco

2020 was voor veel ondernemers een roerig jaar. Zo tegen het einde van het jaar, dat gedomineerd werd door de perikelen rond Covid-19, blikken we met een aantal personen uit de branche terug op het afgelopen jaar. Ook nemen we alvast een kijkje in 2021. Wat gaat ons het nieuwe jaar brengen? 

Hoe blikken jullie terug op 2020?
Stefan Verheyen: "2020 was het meest bewogen jaar in het bestaan van Dôme Deco. Bij de start van het jaar waren de verwachtingen hooggespannen; de eerste twee maanden beloofden veel goeds. Met de komst van corona dienden de verwachtingen echter bijgesteld te worden en het hoofddoel werd het schip tijdens de storm op koers houden. Finaal mogen we qua omzet terugblikken op een al bij al stabiel jaar."

Wat zijn hoogtepunten geweest?
"We hebben snel geschakeld en ervoor gekozen de corona-omstandigheden om te zetten in een opportuniteit. De vrijgekomen tijd gingen we investeren in digitalisering en e-commerce. De lancering van het nieuwe webplatform was hier zonder twijfel het hoogtepunt."

Misschien ook dieptepunten ervaren?
"Voor ons had het dieptepunt meer te maken met het menselijke dan het zakelijke; het gemis van menselijk contact. Internationale klanten hebben we langere tijd niet meer persoonlijk ontmoet en we missen de ervaringsuitwisseling tijdens beurzen."

Wat zijn de verwachtingen voor 2021?
"We zijn ervan overtuigd dat er een paradigmashift heeft plaatsgevonden in de interieurmarkt. Meer dan ooit heeft Dôme Deco geïnvesteerd in DNA, collecties en een professionele organisatie.

De postcorona-verwachtingen zijn dan ook ambitieus en hoopvol. Wellicht zal de groei tijdens het voorjaar nog wat trager verlopen maar wordt het na de zomer weer ‘business as usual’."

Meer informatie:
Dome Deco
info@domedeco.com 
www.domedeco.com