Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw merk biedt duurzame keuken-, badkamer- en interieurbenodigdheden tegen kostprijs

Singular Society is een members only shop. Wil je hun producten kopen, dan moet je een abonnement nemen. Ze richten zich niet op shopaholics, maar op mensen die bedachtzaam en duurzaam kopen. Minder, maar beter, klinkt het. Al kan men met het duurste abonnement wel tot 25 items per maand shoppen. Dit is het nieuwe concept waar H&M Group in aan het investeren is. Dit meld lifestyle nieuwsmagazine Weekend Knack.



Singular Society is een nieuw Zweeds merk dat leden toegang geeft tot duurzame keuken-, badkamer- en interieurbenodigdheden voor de prijs van wat ze kosten om te maken - althans, volgens het team van Singular Society. Het merk is opgebouwd rond een retailmodel op basis van abonnees, waarbij producten worden aangeboden als service aan de leden, in plaats van als bron van inkomsten. 'We werken zoals Netflix of Spotify', klinkt het bij de oprichters.

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: