Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jos van Schendel van Roomservice: "Ik heb met mijn Italiaanse merken het beste jaar ever gehad"

"Wat ik tijdens de kerstdagen doe? Ik zou naar een kleine B&B in Drenthe gaan, was al helemaal in Engelse kerstsfeer versierd. Maar ja nu wordt het toch een mini-vakantie op een camperplaats met het kacheltje aan, rummikub bij de hand. Ook leuk, haha...", zegt Jos van Schendel.

2020 was voor veel ondernemers een roerig jaar. Zo tegen het einde van het jaar, dat gedomineerd werd door de perikelen rond Covid-19, blikken we met een aantal personen uit de branche terug op het afgelopen jaar. Ook nemen we alvast een kijkje in 2021. Wat gaat ons het nieuwe jaar brengen? 

Die en andere vragen leggen we voor aan Jos van Schendel van ROOMSERVICE.

Hoe kijk je terug op 2020?
Het jaar begon goed met een aantal bezoeken op de bouw in Spanje voor mijn klant, tot iemand mij al snel tipte om de volgende trip te annuleren omdat het toch wel rommelde daar aan de Costa... De rest is geschiedenis; het werd een bizar jaar.

Wat zijn hoogtepunten geweest?
Gezegend met een camper, ongelooflijk genoten van de vrijheid en het mooie weer. En het werk ging gewoon door; het bleek een nieuwe trend te worden.

Misschien ook dieptepunten ervaren?
Het gemis van de horeca. Wat is het leven dan ineens saai.

Wat zijn de verwachtingen voor 2021?
Ik heb met mijn Italiaanse merken het beste jaar ever gehad en teken voor een vergelijkbaar jaar voor 2021! 

Waar zie je naar uit?
De maandagen op het ETC. En hopelijk weer de overweldigende consumentendagen.