Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Van Hoecke merkt meer dan ooit de drukte naar aanloop van het eindejaar

Belgische specialist voor de keukenindustrie Van Hoecke geeft aan haar klanten een update over haar werkzaamheden rondom de kerst- en coronaperiode. 

"De kerstperiode komt nu echt dichtbij en dat betekent traditioneel dat we een aantal drukke weken achter de rug hebben maar dat het ook de komende week nog druk zal worden voor al onze uitvoerende diensten. Zij gaan onverminderd door om u van de beste producten en advies te voorzien, ook in de huidige omstandigheden."



"Dit jaar merken we meer dan ooit de drukte in aanloop naar het eindejaar. Maar we merken ook dat de grote vraag in de interieursector een wereldwijd gegeven is. Iets dat ze bij Blum kunnen beamen. Zij stellen alles in het werk om aan die hoge klantvraag te blijven voldoen. Helaas is de vraag soms groter dan de productiecapaciteit en moeten we soms iets langer wachten op bepaalde onderdelen."

"Hierdoor kunnen de levertermijnen van bv. voorgemonteerde lades of bepaalde beslagproducten iets hoger oplopen dan u anders gewoon bent. Om de meest actuele levertermijn te kennen, kunt u steeds op onze webshop terecht. De leverdatum op onze orderbevestigingen is de effectieve datum waarop u uw goederen zal ontvangen. Bij vragen kunt u ook steeds terecht bij onze collega’s. Zij informeren u met plezier over de laatste stand van zaken."

"Waar mogelijk werken onze collega's van thuis maar iedereen blijft beschikbaar zoals u van ons gewoon bent. U kunt nog steeds bij hen terecht met al uw vragen en kunt hen bereiken via de gekende kanalen."

"Naar aanleiding van de huidige cijfers en de nieuwe maatregelen, hebben we beslist om onze buitendienstmedewerkers maximaal thuis te laten werken. Zij komen normaal gezien op heel veel plaatsen, maar nu lijkt het ons beter om het aantal contacten te beperken. Dat doen we uit veiligheid voor hen maar zeker ook voor de mensen waarmee ze normaal gezien in contact zouden komen."

"Ze blijven echter wel bereikbaar en kunnen voor urgente zaken, bv. machineproblemen, zeker nog langskomen. Wist u trouwens dat u hen via videocall kunt bereiken? Wilt u hen een technisch vraagstuk tonen of praat het voor u gemakkelijker via video dan over de telefoon? Een afspraak maken voor een videocall kan via deze link."

Meer informatie:
Van Hoecke
[email protected]  
[email protected]  
www.vanhoecke.be 

Publicatiedatum: