Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Eigenaar Paul van Hoeven van tuinmeubelmerk NJOJ

"Wij gaan vol gas verder met het uitrollen van een dealernetwerk"

Wat onze verwachtingen voor 2021 zijn? We gaan vol gas verder met het uitrollen van een dealernetwerk en willen uiteindelijk 70 tot 100 wederverkopers in het hele land aan ons weten te binden. Wij hebben een uniek product met oneindig veel mogelijkheden en varianten. Dus dat komt zeker goed", laat Paul van Hoeven weten.

2020 was voor veel ondernemers een roerig jaar. Zo tegen het einde van het jaar, dat gedomineerd werd door de perikelen rond Covid-19, blikken we met een aantal personen uit de branche terug op het afgelopen jaar. Ook nemen we alvast een kijkje in 2021. Wat gaat het ons brengen?

Die en andere vragen leggen we eigenaar Paul van Hoeven van tuinmeubelmerk NJOJ voor.



Hoe blikken jullie terug op 2020?

"Wij waren van plan om de consumentenmarkt te benaderen door een dealernetwerk op te zetten van exclusieve verkooppunten. Denk aan gespecialiseerde meubelwinkels en winkels die zich richten op de inrichting van veranda’s, buiten koken en bbq-en. Hiervoor is begin van dit jaar de hele website vernieuwd, zijn er brochures gemaakt en zijn mogelijke verkooppunten geselecteerd. Wij richtten ons voornamelijk op de horeca en willen met onze nieuwe modellen bartafels nu ook de consument bereiken. Dat kunnen wij niet alleen, vandaar dat wij samenwerking zoeken met meubelzaken die de meerwaarde van de bartafels van NJOJ begrijpen. De demontabele bartafel met voetsteunen willen wij nu ook veel meer op de veranda zien, naast de bbq. Maar ook voor binnen zijn het ideale tafels om gezellig aan te eten, te borrelen of staand aan te werken. Helaas heeft Corona roet in het eten gegooid en onze plannen vertraagd."

Wat zijn hoogtepunten geweest?
"Wij hebben in samenwerking met een enthousiaste relatie van ons de NJOJ Brandstore Helmond geopend. Naast de mogelijkheid om bij ons in Vught langs te komen en de showroom te bezoeken is die mogelijkheid er nu ook in Helmond. De NJOJ Brandstore Helmond heeft een complete showroom ingericht, een fraaie website en de mogelijkheid om naar klanten toe te gaan met een mobiele showroom. Daarnaast heeft Greeneggtotaal uit Steenbergen de NJOJ-bartafel opgenomen in haar collectie en hebben we contact met meerdere partijen die ook interesse tonen. We hebben daarnaast een ontzettend gave bartafel ontworpen, Arthur. Deze bartafel heeft een stoer tafelblad van antiek eikenhouten spoorbielzen en past goed op het terras en de veranda. Echt een eyecatcher."

Misschien ook dieptepunten ervaren?
"Dieptepunten zou ik het niet willen noemen, wel de tegenvaller dat Corona onze plannen natuurlijk vertraagd heeft. Wij leveren normaliter veel aan de horeca via onze dealers Kaja en De arend. Dat wij onze omzet in deze bedrijfstak flink hebben zien teruglopen spreekt voor zich denk ik. Gelukkig zijn wij een gezond bedrijf en leveren wij ook aan de facilitaire markt waar wij ons aandeel juist hebben zien groeien. Ook vinden steeds meer interieurontwerpers de gezonde bartafel met voetsteunen interessant en tekenen hem in."

Waar zien jullie naar uit?
"Dat we weer terug gaan naar het oude normaal waarbij corona onder controle is gekomen en we weer met een frisse blik naar de toekomst kijken."

Meer informatie:
NJOJ
Paul@njoj.nl 
www.njoj.nl