Waar de ene leverancier bewust kiest voor kleurtinten kiest groothandel Housevitamin voor zwart en wit met een gouden sparkle. Waarom kiezen ze hier voor?
“Zwart en wit past in elk interieur en zijn juist lastiger te verkrijgen. Kijk maar eens rond, je ziet nu overal aarde tinten, dus is het fijn dat de consument ook gewoon zwart of wit kan kopen. En goud, omdat wij allemaal een sparkle nodig hebben", laat een woordvoeder weten aan Ellen van Heesbeen van de beurs Trendz.
“Wij doen niet aan trends in onze collecties, wij doen aan bestsellers, die het hele jaar verkopen. Tijdloos dus. Bovendien wil de consument niet altijd trends, die wil gewoon een interieur waar hij/zij blij van wordt."
Lees hier het complete artikel.
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- Noodgedwongen beslissing directie Mintjens: We kunnen geen orders meer aannemen
- Bedrijf verplaatst showroom naar wasstraat: 'Zo kunnen we toch gewoon open blijven'
- Erwin van Beek: "We streven er naar om de lat steeds weer een stukje hoger te leggen"
- Alleen voor mannen: huis van € 1,6 miljoen
- Vertimmerde meubelkunstenaar een Rietveld?
Top 5 - afgelopen week
- Enzo Knol zorgt voor commotie bij woonwinkel
- Nieuwkomer Sander van Beuningen: "Komend jaar wordt het vooral oogsten"
- Danielle Graafland "De keukenbranche moet met zijn tijd meegaan"
- "We gaan stap voor stap een bekende speler worden in de projectmarkt"
- Acht jaar cel geëist voor man die meubelleverancier neerschoot
Top 5 - afgelopen maand
- Hoe is het mogelijk dat Emma O2 uitgeroepen is tot het beste matras?
- Geschokte reacties na plotselinge overlijden van DKG-topman Anton Sanders (54)
- Enzo Knol zorgt voor commotie bij woonwinkel
- Noodgedwongen beslissing directie Mintjens: We kunnen geen orders meer aannemen
- Flitspeiling INretail: Vrees voor tsunami aan faillissementen en ontslagen
Weer
“Wij doen niet aan trends, maar aan bestsellers"
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2021-01-26 "We willen geen standaard woonwinkel worden"
- 2021-01-26 VepaDrentea strijdt met NS om Circular Award
- 2021-01-26 Miljoenenverliezen voor Mintjens Group
- 2021-01-26 Beleggers stuwen verkopen woningmarkt
- 2021-01-26 Designer rijdt met meubelshowroom kriskras door het land
- 2021-01-26 "Kleine kas, waarin bloemen, planten en kruiden kunnen worden gekweekt"
- 2021-01-25 'IKEA-verkoper is bekendste amateur-weerman'
- 2021-01-25 Schakelaars en stopcontacten van Tense integreren volkomen in interieur
- 2021-01-25 Noodgedwongen beslissing directie Mintjens: We kunnen geen orders meer aannemen
- 2021-01-22 Leo v/d Velde: "Als Dekker zijn we trots op onze koppositie, die willen we graag vasthouden"
- 2021-01-22 Breed Nederlands protest tegen schrappen van handelsdag IMM Cologne 2022
- 2021-01-22 INretail: Extra vergoeding overheid erg welkom
- 2021-01-22 Ikea neemt maatregelen na terugloop omzet
- 2021-01-22 7,7% meer huizen van eigenaar verwisseld
- 2021-01-22 Casa verkoopt Europees distributiecentrum
- 2021-01-22 Ahrend verstevigt internationale marktpositie
- 2021-01-22 Klanten Ikea lopen eerstegraads brandwonden op, directie akkoord met schadevergoeding
- 2021-01-21 Absolute primeur tijdens de huisshow van J-line by Jolipa in Doornik
- 2021-01-21 Lichtwoche doorgeschoven naar 2022
- 2021-01-21 Directeur Wijnand Jongen kondigt vertrek aan