Van juli tot oktober heeft COREtec in diverse landen COREtec Roadshows georganiseerd bij de klanten naar aanleiding van de introductie van COREtec STONE: op de parking, op de stoep, in het atelier, in de showroom, in het magazijn. Ook in Nederland en België werden de COREtec Roadshows goed onthaald en er is een grote vraag naar meer van dat bij de COREtec verkooppunten.
Het belang van een fysieke winkel: “Kijk, niemand loopt zo maar een vloerenwinkel binnen om even rond te kijken of de laatste collecties te bewonderen, hij of zij gebruikt hun vrije tijd liever anders dus, elke bezoeker komt met een vraag - gemiddeld kopen wij 3 keer een vloerbedekking in ons actieve leven - en die vraag verschilt naargelang de toepassing. Het is aan de specialist in de winkel om de klant die vloeren oplossing aan te bieden die het best bij de wens aansluit. Vandaar dat U nooit een premium product als COREtec in een doe-het-zelf zaak zal vinden. De klant zijn of haar interieurbepalende behoefte omzetten in realiteit vergt vakmanschap én veel verbruikt saliva van de vloerenprofessional.”
Zijn consumentenbeurzen en vakbeurzen in de toekomst nog belangrijk voor COREtec en zo ja waarom? “Beurzen zijn als het ware vensters op de wereld, de ideale gelegenheid om het beste van zichzelf te tonen voor medewerkers, partners en prospects. Uiteraard versterkt dit zowel de publieke kennis van het product als de merkbekendheid.”
COREtec verkooppunten zijn heel belangrijk: “De toegevoegde waarde voor onze COREtec BtoB klanten is dat zij een premium product kunnen verdelen dat qua constructie, afmeting, esthetiek en textuur elke consument aanspreekt. Ondersteund door een reward winning marketing en perfecte service – 72h leveringsgarantie in heel Europa – gekoppeld aan het grootste aanbod in decoren en kleuren – momenteel 208 vloeren in voorraad met diverse matching afwerkingsprofielen, bieden we onze geselecteerde klanten het snelst groeiend vloeren merk! Een uitgekiende en streng nageleefde prijsstructuur laat toe dat COREtec dealers naast een sterk verhoogde verkoop op een veel hoger resultaat mogen rekenen.”
Meer informatie:
COREtec
www.coretecfloors.com


Abonneren
Vacatures
- Accountmanager Regio West-Nederland | Just Design
- Accountmanager Buitendienst | GARANT Nederland
- Implementatie Consultant | LogicTrade
- Accountmanager Buitendienst | Keijser&Co
- Accountmanager Zuid-Nederland (fulltime) | Zimmer+Rohde
- Assistent Store Manager / Senior Interior Designer | RAW Interiors
- Accountmanager Cedeko Oost Nederland (M/V)
- E-commerce specialist | Mars & More
- Online Marketeer | Mars & More
- Junior Interieuradviseur / Verkoopmedewerker | Luxury By Nature
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
President Jan Dossche van USFloors over COREtec Roadshows:
"Iedereen is superenthousiast en vol lof; het is zeker voor herhaling vatbaar"
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-30 Faillissement vloerenbedrijf Anil Laminaat Outlet is vernietigd door rechtbank Haarlem
- 2023-03-30 Staking bij Forbo-Novilon voorlopig opgeschort
- 2023-03-29 Veno introduceert houten vloer die speciaal ontwikkeld is voor vloerverwarming
- 2023-03-28 Meisterwerke lanceert ecologische recyclingvloer met levenslange garantie
- 2023-03-28 Consument let sinds juni 2022 meer op prijskaartje vloerbedekking
- 2023-03-28 Directie van Forbo Flooring (opnieuw) getrakteerd op luid fluitconcert
- 2023-03-27 De Perzenkoning stopt na 48 jaar: "Ik ben inmiddels 82 jaar en vind het genoeg geweest"
- 2023-03-27 Groothandel Headlam: 'Wij snappen dat licht eiken een van de populairste kleuren in vloeren is'
- 2023-03-27 Vloerbedekking Marktmonitor 2023 zoomt (ook) in op aanbieders van vloerbedekking
- 2023-03-27 Leverancier designvloeren Dutch Floor Design zet collectie onder eigen naam in de markt
- 2023-03-24 Nieuwe designvloeren Meisterwerke zijn 'driedubbel PVC-vrij'
- 2023-03-24 Forbo Flooring gaat vierde stakingsweek in
- 2023-03-24 Werknemers Forbo-Novilon verlengen staking
- 2023-03-23 Hotel Urban Loft met eiken parketvloer objectflor
- 2023-03-23 Dersimo is klaar voor de volgende stap en voegt raamdecoratie toe aan haar assortiment
- 2023-03-22 The Wool Studio introduceert vloerkleden op basis van iconische Royal Delft ontwerpen
- 2023-03-22 BerryAlloc groeit van 15 naar 27 brand corners
- 2023-03-22 Toepassing van 'Van Besouw 2613' in ruimtes
- 2023-03-21 Hoe gegrond is je vloer in de verzekering?
- 2023-03-21 Irene van Ophoven presenteert in Milaan nieuwe textielcollectie