Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
President Jan Dossche van USFloors over COREtec Roadshows:

"Iedereen is superenthousiast en vol lof; het is zeker voor herhaling vatbaar"

Van juli tot oktober heeft COREtec in diverse landen COREtec Roadshows georganiseerd bij de klanten naar aanleiding van de introductie van COREtec STONE: op de parking, op de stoep, in het atelier, in de showroom, in het magazijn. Ook in Nederland en België werden de COREtec Roadshows goed onthaald en er is een grote vraag naar meer van dat bij de COREtec verkooppunten.



Het belang van een fysieke winkel: “Kijk, niemand loopt zo maar een vloerenwinkel binnen om even rond te kijken of de laatste collecties te bewonderen, hij of zij gebruikt hun vrije tijd liever anders dus, elke bezoeker komt met een vraag - gemiddeld kopen wij 3 keer een vloerbedekking in ons actieve leven - en die vraag verschilt naargelang de toepassing. Het is aan de specialist in de winkel om de klant die vloeren oplossing aan te bieden die het best bij de wens aansluit. Vandaar dat U nooit een premium product als COREtec in een doe-het-zelf zaak zal vinden. De klant zijn of haar interieurbepalende behoefte omzetten in realiteit vergt vakmanschap én veel verbruikt saliva van de vloerenprofessional.”

Zijn consumentenbeurzen en vakbeurzen in de toekomst nog belangrijk voor COREtec en zo ja waarom? “Beurzen zijn als het ware vensters op de wereld, de ideale gelegenheid om het beste van zichzelf te tonen voor medewerkers, partners en prospects. Uiteraard versterkt dit zowel de publieke kennis van het product als de merkbekendheid.”

COREtec verkooppunten zijn heel belangrijk: “De toegevoegde waarde voor onze COREtec BtoB klanten is dat zij een premium product kunnen verdelen dat qua constructie, afmeting, esthetiek en textuur elke consument aanspreekt. Ondersteund door een reward winning marketing en perfecte service – 72h leveringsgarantie in heel Europa – gekoppeld aan het grootste aanbod in decoren en kleuren – momenteel 208 vloeren in voorraad met diverse matching afwerkingsprofielen, bieden we onze geselecteerde klanten het snelst groeiend vloeren merk! Een uitgekiende en streng nageleefde prijsstructuur laat toe dat COREtec dealers naast een sterk verhoogde verkoop op een veel hoger resultaat mogen rekenen.”

Meer informatie:
COREtec
www.coretecfloors.com

Publicatiedatum: