Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Bruynzeel Keukens gestopt met kortingsacties'

Tijdens de kredietcrisis had Bruynzeel Keukens het lastig. In die tijd rijpte ook het plan om de verkoop op een heel andere leest te schoeien. "We zijn gestopt met al die kortingsacties", zegt Anton Sanders, CEO van DKG, waarin Bruynzeel Keukens en Keller Keukens zijn opgegaan. "En dat heeft goed uitgepakt", vertelt hij in een interview met journalist Kees Klijn van BN/DeStem.


 
Als je vijf keer per week honderd kilometer vice versa af moet leggen, heb je alle tijd om nieuwe ideeën te ontwikkelen. Zo rijpte bij Anton Sanders, CEO van DKG, waarin Bruynzeel Keukens en Keller Keukens in Bergen op Zoom zijn opgegaan, rond 2012 het plan om het roer bij de verkoop volledig om te gooien. 

Noodzakelijk, want net als veel branchegenoten was Bruynzeel Keukens, samen met het overgenomen Keller Keukens, hard getroffen door de kredietcrisis, concludeert de krant.

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: