Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Coen Klawer van Spits Wallcoverings BV biedt nu ook karpetten aan:

"Het koude voeten seizoen is in aantocht; tijd voor een groot aanbod van vloerkleden"

"Het koude voeten seizoen is in aantocht, dus tijd voor een groot aanbod van vloerkleden." Coen Klawer, directeur van Spits Wallcoverings BV - in de wandelgangen vooral bekend als Spits, heeft vloerkleden voor zowel binnen- als buitengebruik onder de naam Dutch Lifestyle aan het assortiment toegevoegd. Easy sellers voor met name retailers als (woon)winkeliers, maar ook voor interieurarchitecten en -stylisten, zeker gezien de interessante marges, snelle levering en verschillende lengte- en breedtematen. "We zijn gestart met 20 vloerkleden, inmiddels zijn dat er 110 en binnen een paar jaar zitten we ergens tussen de 150 en 200. Gelijk vanaf het begin zijn ze enthousiast ontvangen", geeft Coen aan.



"Een oude zakenrelatie heeft mij destijds benaderd of het toevoegen van vloerkleden aan ons assortiment geen optie zou zijn.  "We kwamen in gesprek en hij vroeg of het iets voor mijn bedrijf was. Vervolgens is er een hele tijd overheen gegaan voordat ik akkoord ben gegaan. Ik wilde eerst de processen in kaart hebben gebracht en de animo onder klanten gepeild. We zijn overigens altijd op zoek naar nieuwe productgroepen. Uiteindelijk paste het goed binnen onze klantenkring en het aanbod van de decoratieve producten", verklaart Coen.

2.000 B2B-klanten
Spits Wallcoverings BV doet met meer dan 2.000 B2B-klanten in de Benelux zaken. Het bedrijf is specialist op het gebied van wandbekleding, decoratie- en raamfolie, fotowanden, tafelzeil en badkameraccessoires. De focus van Spits ligt vooral op onderscheidende producten. Daar passen de vloerkleden mooi bij. "Ze zijn wasbaar en de outdoorkleden zijn gemaakt van 100% gerecyclede kunststoffen, maar dat voel je niet. Ja, het assortiment bevat zowel indoor- als outdoorvloerkleden. Die voor buiten kun je daar het hele jaar laten liggen en met een tuinslang makkelijk schoonspoelen", somt Coen de voordelen op.
In voorraad zitten vooral effen kleuren, omdat de consument die toch het vaakst kiest. "Die passen ook in elk interieur. Maar we hebben er ook klassieke modellen bij zitten."



Stalenbunch
Winkeliers die de vloerkleden willen gaan verkopen in hun zaak, hoeven het voor de investering niet te laten. "Met een betrekkelijk lage een investering ontvang je een stalenbunch met een mooie brochure. Daarmee kun je ruim 100 soorten vloerkleden aanbieden. Heb je gelijk een kwalitatief goed aanbod van vloerkleden in huis en kunnen klanten op basis daarvan bestellingen plaatsen. Vandaag bestelt is in principe morgen in huis. En als je wil, kunnen we ook posters leveren voor stoepborden", kondigt Coen aan.

Meer informatie:
Spits Wallcoverings BV
Opweg 90a
2871 NG Schoonhoven
+31 (0)182 - 38 65 55
info@spitswallcoverings.nl
www.spitswallcoverings.nl

Belgiƫ
t. 03-2040156
info@spitswallcoverings.be