Het Alkmaarse designmerk Bubalou legt sinds begin 2019 de focus voor de volle 100% op het nieuwe outdoormerk en dat werpt zijn vruchten af. Eerder werd bekend dat het bedrijf genomineerd is voor de NHN Businessawards en nu wordt er naar buiten gebracht dat zij finalist zijn geworden.
Links mede-eigenaar Tom Hes en compagnon Marco Veschut.
"We zijn finalist geworden omdat we zijn opgevallen in de toch onzekere coronatijd. Dit hebben we bereikt om door te blijven gaan en niet af te wijken van onze visie en missie. Daarnaast vallen we positief op op het gebied van duurzaamheid, de vernieuwende producten van Bubalou en inspireren we anderen met hoe het merk Bubalou wordt neergezet", vertelt mede-eigenaar Tom Hes.
"We doen het met een doel om een toonaangevend outdoor merk te zijn in Europa, die voor iedereen genieten van het buitenleven leuker, makkelijker en comfortabeler maakt. 365 dagen per jaar. Maar we zijn natuurlijk erg trots en blij met deze finaleplaats. Een mooie bevestiging van hoe we bezig zijn met Bubalou."
Stemmen op het Nederlandse Bubalou kan hier.
Meer informatie:
Bubalou
www.bubalou.nl