Bij Gordijnenatelier Van Der Lelie zijn er afgelopen week enkele storingen geweest in het systeem en de mail. Dit komt doordat Microsoft een nieuwe update heeft geplaatst. Deze update kan leiden tot het niet ontvangen van e-mails. "Ook wij hebben een aantal mails niet goed ontvangen. Inmiddels hebben wij de bevestiging ontvangen dat het probleem verholpen is", laat het bedrijf gisteren weten middels een bericht.
"Wanneer je na het mailen een bevestigingsmail met een ticketnummer heb ontvangen dan is de bestelling in behandeling genomen."
"Het is helaas niet mogelijk de verloren mails terug te halen. Wel hebben we een lijst met afzenders en een tijdsindicatie. Hierdoor weten we dat veel klanten hun vraag alsnog via WhatsApp of chat gesteld hebben."
Eigenaren Sjoerd en Herman Van Der Lelie.
"Via 'jouw persoonlijke ticketoverzicht' kan je controleren welke vragen we momenteel in behandeling hebben. Je vindt hier overigens altijd een historie van de communicatie met ons."
Atelier Van Der Lelie staat deze week haar klanten weer te woord zoals vanouds en zal de aanvragen in behandeling nemen zoals klanten gewend zijn.
Meer informatie:
Gordijnenatelier Van Der Lelie
www.vanderlelie.nl