Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

LabordusAgenturen gaat zich meer richten op luxury design, en stopt agentschap Kartell

Covid-19 treft ons allemaal…, dit was de openingszin in de nieuwsbrief van Labordus Agenturen, die in april dit jaar gestuurd werd naar relaties. Het bedrijf geeft nu een update over de huidige stand van zaken.

Broers Ebe en Constantijn Labordus: ''Begin maart gaven we aan dat we onze inzet en service zo normaal als mogelijk zouden blijven voortzetten om zo min mogelijk last te hebben van de lockdown, niet alleen voor onszelf maar voor iedereen waaraan we zakelijk gelinkt zijn en om onze productiepartners in Italië, Denemarken en België te blijven steunen. Inmiddels zijn er heel wat gevolgen van de pandemie merkbaar geworden, zo ook in onze markt. Door de gezamenlijke inzet, waarvoor we je als partner hartelijk willen bedanken, zijn de gevolgen tot zover beperkt gebleven. Cassina en JoV doen het zelfs erg goed en lijken te profiteren van de markt waarin de klant meer geld uitgeeft aan het interieur dan aan dure vakanties. Karakter Copenhagen loopt mee in het succes door de samenwerking met Cassina en wordt steeds breder opgepikt en gewaardeerd met resultaten. Cappellini hebben we, door een aantal goede recente ontwikkelingen binnen de collectie en de plaatsing van twee nieuwe shop in shops, sterker in de markt kunnen zetten.''

Einde Kartell
Het agentschap van Kartell hebben de broers helaas moeten beëindigen. ''Een verschil in inzicht over hoe de huidige markt te benaderen en een niet meer helemaal bestaande match met de rest van onze collectie, maakte dat wij samen met Kartell tot deze beslissing zijn gekomen. LabordusAgenturen gaat zich nog meer richten op LUXURY DESIGN, met de nadruk op DESIGN.''

De beurs van Milaan in april kon dit voorjaar helaas niet doorgaan, wel ’Milano Design City’ welke de afgelopen twee weken werd gehouden. Verschillende exclusieve meubelfabrikanten presenteerden hier hun collectie 2020. ''Zo ook onze merken.''

Deze nieuwigheden zullen we regelmatig voorbij laten komen in het nieuws op deze website.

Meer informatie;
Labordus Agenturen
[email protected] 
www.labordusagenturen.nl

Publicatiedatum: