Wouter ten Doeschot startte in 2010 met Brynxz Collections. Met zijn commerciƫle achtergrond en een flinke portie doortastendheid zag hij zijn kans schoon om een nieuw lifestylemerk te beginnen. Een goede zet, want Brynxz Collections heeft in korte tijd Nederland compleet veroverd. Twee jaren van intensieve voorbereidingen zijn de moeite waard geweest. Tegenwoordig krijgt Wouter versterking van creatief duizendpoot Anko Nieuwland. Samen met hun passionele medewerkers willen ze het merk Brynxz zowel in Nederland als in het buitenland verder uitbouwen.
"Wij onderscheiden ons in onze persoonlijke benadering van de klanten", begint Anko (zie foto). "Het ontwerp hebben wij in eigen beheer en daarom is onze collectie 100% uniek. Nergens anders zal je deze creaties aantreffen. Is dit toch het geval, dan zijn ze van ons gekopieerd."
"Jaarlijks vliegen we naar Aziƫ, daar zitten onze fabrieken. Vele daarvan produceren alleen voor Brynxz, een enkele produceert ook nog voor andere merken. Kwaliteit vinden wij belangrijk, aangezien ons motto Past en Present is: producten met een twist naar het verleden, maar uitgevoerd en passend bij de tijd van nu. Vandaag de dag verwachten eindgebruikers een goede kwaliteit. Als we bij de fabrieken zijn checken we of alles gebeurd zoals afgesproken en voeren we een kwaliteitscontrole uit."
"Veel woonwinkels kiezen voor ons omdat we weten waar de aansluiting met de markt ligt omdat we sturen op hardlopers. Dit is ook een van onze sterke punten die haar vruchten afwerpt als het gaat om werven van klanten. Wij proberen samen met onze afnemers voor te lopen", besluit Anko.
Meer informatie:
BRYNXZ Collections
[email protected]
www.brynxz.nl