Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Organisatie vakbeurs tevreden met ruim 300.000 bezoekers

CEO Philippe Brocart van Maison & Objet: "Het aantal leads is verdrievoudigd"

Net als veel andere vakbeurzen is ook Maison & Objet dit jaar niet in fysieke vorm doorgaan vanwege de pandemie. Als alternatief heeft de organisatie ervoor gekozen om een digitaal platform te lanceren. Via dit platform hebben exposanten de mogelijkheid gehad hun producten te presenteren. De digitale beurs liep van 4 tot en met 18 september via de eigen website.


De door de organisatie bekend gemaakte gegevens.

"Bij de bekendmaking van de online beurs kregen we gelijk enthousiasme van deelnemende partijen en bezoekers", laat Philippe Brocart, CEO van Maison & Objet weten. "We hebben tijdens de 15 dagen meer dan 300.000 bezoekers ontvangen en het aantal leads verdrievoudigd. De Digital Fair is een veelbelovende overgang tussen twee bijeenkomsten gebleken (digitaal en fysiek). De sector kan zijn zijn activiteiten voortzetten met eenvoudige en flexibele tools. Voor de toekomst denken we ook aan nieuwe aanvullende diensten en versies van Digital Fair volgens om zo een nog breder publiek te trekken.



Meer informatie:
Maison et Objet
www.maison-objet.com 

Publicatiedatum: