Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage van inkoopbeurs Trendz

Ook al was de inkoopbeurs met 87 exposanten (normaal zijn dat er 280) een flink stuk kleiner dan voorgaande edities, de meeste aanwezige standhouders hebben in de afgelopen drie dagen goed zaken kunnen doen. Ook bezoekers reageerden enthousiast. "We hebben veel positieve reacties gehad", vertelt marketing coördinator Ellen van Heesbeen namens Easyfairs, dat traditiegetrouw Trendz in Evenementenhal Gorinchem organiseerde.


Bekijk hier de fotoreportage over de exposanten.

Op de vakbeurs stond veiligheid op nummer 1. De organisatie had er werkelijk alles aan gedaan om de eventuele verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Iedere bezoeker en exposant voelde zich in de hal safe. Nog voor binnenkomst werd iedereen opgewacht en aan de tand gevoeld of je geen coronasymptomen vertoonde. Binnen waren makkelijk te volgen looproutes uitgezet en nog tal van andere maatregelen getroffen. "Door het instellen van tijdsloten verliep de bezoeken ook erg gestroomlijnd", aldus Ellen.

Trendz is twee keer per jaar het grootste inspiratie- en inkoopmoment van de Benelux op gebied van home decoration & lifestyle. Ook al waren er 'slechts' 85 exposanten, het hele segment was toch vertegenwoordigd. "Alle bezoekers hebben volop inspiratie op kunnen doen", weet Ellen.
"Vrijdag werd het nog wel even spannend met de aangekondigde persconferentie, maar gelukkig had deze geen invloed op het verdere verloop van Trendz. Al met al vele tevreden retailers over de vloer gehad." 



Voor Easyfairs was het na het uitbreken van de coronapandemie in maart jl. de eerste beurs die gehouden kon worden. "Het hele bedrijf heeft meegeholpen om er een succes van te maken. We zijn dan ook als één team opgetrokken. Daar zijn we trots op. We hebben geprobeerd om een totaalbeleving neer te zetten en dat is achteraf gezien gelukt", besluit Ellen.

Bekijk hier de fotoreportage.