Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Beter Bed zet stapje meer voor uitgeruste klant

Klanten van Beter Bed kunnen vanaf vandaag nóg eenvoudiger en sneller online bestellen in de webshop Beterbed.nl. Het platform is in een nieuw jasje gestoken en helpt klanten snel bij het maken van de juiste keuze in de webshop of de winkel en het online bestellen van artikelen voor de slaapkamer.

“De klant staat bij Beter Bed altijd voorop. Daarom zijn we blij dat we met de lancering van onze vernieuwde website onze klanten een nog betere ervaring kunnen bieden tijdens hun klantreis”, vertelt Perijn Hoefsloot, directeur Marketing & Customer Experience van Beter Bed Benelux. De nieuwe website is met eigen webdevelopers ontwikkeld. “Dit stelt ons in staat om veel sneller nieuwe oplossingen te bouwen die inspelen op veranderende marktontwikkelingen en klantbehoeften. Het zorgt voor meer wendbaarheid en schaalbaarheid naar de toekomst.”



Alles voor een uitgeruste klant
Het nieuwe platform biedt verschillende voordelen. Door de verbeterde snelheid van de website hoeven bezoekers niet te wachten tijdens het shoppen. De intuïtieve website leidt hen als vanzelf naar het gewenste artikel. De klant heeft, ook online, behoefte aan direct persoonlijk advies. Zo is er nu de webchat functie op de website. Beter Bed zet zo ook in op steeds meer gepersonaliseerde content, afgestemd op de slaap- en rustbehoefte van de klant.
Beter Bed vindt het belangrijk transparant te zijn in wat klanten vinden en hoe ze de producten ervaren. Daarvoor is er op de website nu nog meer ruimte voor productbeoordelingen en klantreviews.

Snel en wendbaar
Om nog dichter bij de klant te komen koos Beter Bed bewust om een eigen inhouse team van front- en back-end developers op te bouwen. Hierdoor kunnen razendsnel nieuwe oplossingen worden gebouwd en verbeteringen doorgevoerd.  Met als tastbaar resultaat deze nieuwe website, waarin direct en wendbaar wordt ingespeeld op klantbehoefte en marktdynamiek.

Digital First strategie
De lancering van de nieuwe website is een belangrijke nieuwe stap in de omnichannel strategie van de slaapexpert. Met de investering in dit state-of-the-art en schaalbaar web-platform is Beter Bed klaar voor verdere groei in de toekomst.

Meer informatie:
Beter Bed
www.beterbed.nl 

Publicatiedatum: