Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klant overweegt juridische stappen tegen bankenlabel

Een Europees bankenlabel houdt een klant al bijna een jaar aan het lijntje zo is te lezen bij Avrotros. De Europese gigant heeft het verkeerde bankstel geleverd en de eindgebruiker zit al een tijd zonder zitmeubel. De klant dreigt naar de winkel, Seats and Sofas Groningen, juridische stappen te ondernemen.



Lees hieronder het verhaal van Laith Jabir:
"Ik heb 14 januari een set van banken gekocht bij de winkel Seat's and Sofas (Groningen filliaal). We moesten 12 weken gaan afwachten totdat de banken aankwamen."

"Toen ze uiteindelijk aankwamen was het heel anders dan dat we gekocht hadden. De stof, de vulling en het frame was anders. We hadden een klacht ingediend en ze gaven ons gelijk. We hebben 1 mei de banken terug gebracht en ze zeiden dat we maximaal 12 weken moesten wachten totdat ze weer goed zijn."

"Na de wachttijd hebben wij zelf contact opgenomen met Seats and Sofas om te vragen wat de status van de banken zijn. Ze antwoorden terug met: de banken zijn weer terug in de winkel, maar er is niet veel veranderd aan ze. We zijn naar de winkel gegaan en hun verwezen ons naar de klantenservice, maar die antwoorden niet op onze emails en ze zeggen aan de telefoon dat ze voor ons niks kunnen betekenen."

"De winkel heeft contact opgenomen met het hoofdkantoor, maar ze hebben nog steeds niet gereageerd, dus nu weet de winkel ook niet wat ze moeten doen. We zeiden tegen de manager dat we genoeg hebben gewacht en dat we graag ons geld terug willen of dat we de banken mogen inruilen voor een ander bankstel, maar de manager wilt niet luisteren en zegt steeds dat we 12 weken extra moeten wachten."

"Hij zei ook nog dat als we ons geld zo graag terug willen dat we naar de juridische afdeling moeten gaan. Het is net alsof ze zeggen dat we het maar lekker zelf uit moeten zoeken. Ik zit nu bijna een jaar zonder banken en ze hebben het lef nog om te zeggen dat ik nog langer moet gaan wachten."

Bron: Avrotros

Publicatiedatum: