Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'De nieuwste trend in interieurdesign'

Hogere eisen aan hygiënische oplossingen: contactloze badkamers

Door covid-19 zijn veel mensen zich meer bewust geworden van hun dagelijkse hygiëne. 2020 wordt daarom naar verwachting het jaar waarin mensen een stap voorwaarts zetten op het gebied van sanitaire voorzieningen. GROHE heeft een hele reeks contactloze kranen in zijn assortiment die de hygiëne verder kunnen verbeteren. Een trend die steeds populairder is geworden in tijden dat je zo min mogelijk dingen moet aanraken, maar toch zo schoon mogelijk moet zijn.

In 2020 heeft de coronapandemie ertoe geleid dat de samenleving veel gedrag heeft veranderd. Mensen werken vanuit huis en afstand nemen is gemeengoed geworden. Dit heeft er ook toe geleid dat hygiëne, en niet in de laatste plaats handhygiëne, centraal staat op een manier die nog nooit eerder is gezien. Veel handalcoholgebruik en duidelijke handwasinstructies zijn onopgemerkt gebleven. Dit heeft ertoe geleid dat steeds meer mensen naar contactloze producten gaan kijken die zowel een slag slaan voor de hygiëne als voor een lager waterverbruik.

''Dat handhygiëne een onderwerp is geworden dat door alle delen van de samenleving heen snijdt, aangezien het ons allemaal raakt, is in de loop van het jaar duidelijk geworden. Er is nog meer vraag naar contactloze producten en sensoren zijn ideaal vanuit zowel hygiëne- als duurzaamheidsperspectief. In tijden die hogere eisen stellen aan badkamerproducten om een ​​goede handhygiëne te bevorderen, wil ik je aanmoedigen om producten te kiezen waarbij fysieke contacten tot een minimum worden beperkt,'' zegt Christina Holmberg, marketingmanager bij GROHE Zweden.

Bron: Inredningsnyheter

Publicatiedatum: