Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Van Lamborghini's de keukens in

Van het wrappen van auto's naar keukens, die een tweede leven krijgen, een wereld van verschil. Zo heeft Tyrone Koningsverdraag deze opmerkelijke stap gemaakt. "Ik had geen betere beslissing kunnen nemen", vertelt hij tegen nieuwsplatform Keuken en Design.

Oud-Ajacied Hakim Ziyech kwam langs, net als Nederlands international Quincy Promes. “Ik heb hun ‘Lambo’s’ gedaan”, vertelt Koningsverdraag. “Dat was heel leuk om te doen. Het is namelijk niet zo dat iedere dag een Lamborghini bij ons voor de deur stond. Ik heb er leuk contact met ze aan over gehouden. Quincy is nog een paar keer langsgeweest met zijn auto.”



Van Tesla’s tot Mercedes, elk model kwam voorbij. Dat ging jaren goed, al werkte Koningverdraag er wel altijd naast. Pas in januari van dit jaar kon hij zich volledig richten op Auto Kustoms, zoals zijn bedrijf met carwrapping service heette. Maar toen kwam corona en dat veranderde alles.

“Iedereen annuleerde zijn aanvragen. Dat was echt stressvol“, zegt Koningverdraag tegen het platform. Het wrappen van een auto is een vrij exclusieve business en wordt in tijden van crisis minder belangrijk gevonden. “Ik raakte in paniek, man. Ik zag mezelf al bedelen op de Dam.”

Koningverdraag ging eens goed nadenken. Waar kon hij zijn expertise voor inzetten? “Ik wist dat concurrenten weleens keukens wrapte, maar de kwaliteit was bijna altijd beroerd.”
Daar zag de entrepeneur zijn kans. Hij startte Wrapjekeuken.nl. “Ik wil echt in het midden- en hoger segment het verschil maken. De kwaliteit die we behalen bij het wrappen van een Tesla of Range Rover, realiseren we nu bij het wrappen van een keuken. Ik ben gewend om met spullen om te gaan die vaak duurder zijn dan een huis."

Lees het complete artikel op Keuken en Design.

Publicatiedatum: