Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Miele houdt digitale experienceshow

Net als Siemens, Bosch of Samsung presenteert Miele in het corona-jaar ook haar nieuwe producten digitaal. De onlineshow getiteld My Miele Experience begint met de IFA Global Press Conference op 4 september om 9.45 uur en duurt 45 minuten.



Het nieuws wordt gepresenteerd door directeur Dr. Axel Kniehl en Dr. Reinhard Zinkann. Dit betreft onder meer "slimme hulpsystemen voor in de keuken", nieuwe producten voor meer gemak en duurzaamheid in de wasverzorging, een innovatie in volautomatische koffiemachines, nieuwe vaatwassers en promotiemodellen.

Op basis van de IFA-persconferentie ontwerpt Miele Vertriebsgesellschaft Deutschland zijn eigen IFA News -format voor zijn dealers, dat kort na de persconferentie online zal gaan.

My Miele Experience voor de keukenmeubelhandel zijn dan live-evenementen van 30 minuten, die plaatsvinden op 17 en 18 september - vier evenementen per dag en met interactieve deelname van de deelnemers via een chatfunctie.

Aangezien dit allemaal geen vervanging is voor een persoonlijk gesprek met de vertrouwde vertegenwoordiger van Miele, biedt het bedrijf tussen 19 september en eind oktober ook zogenaamde digitale meet-ups aan.

Bron: Derkuechenprofi.de 

Publicatiedatum: