Net als Siemens, Bosch of Samsung presenteert Miele in het corona-jaar ook haar nieuwe producten digitaal. De onlineshow getiteld My Miele Experience begint met de IFA Global Press Conference op 4 september om 9.45 uur en duurt 45 minuten.
Het nieuws wordt gepresenteerd door directeur Dr. Axel Kniehl en Dr. Reinhard Zinkann. Dit betreft onder meer "slimme hulpsystemen voor in de keuken", nieuwe producten voor meer gemak en duurzaamheid in de wasverzorging, een innovatie in volautomatische koffiemachines, nieuwe vaatwassers en promotiemodellen.
Op basis van de IFA-persconferentie ontwerpt Miele Vertriebsgesellschaft Deutschland zijn eigen IFA News -format voor zijn dealers, dat kort na de persconferentie online zal gaan.
My Miele Experience voor de keukenmeubelhandel zijn dan live-evenementen van 30 minuten, die plaatsvinden op 17 en 18 september - vier evenementen per dag en met interactieve deelname van de deelnemers via een chatfunctie.
Aangezien dit allemaal geen vervanging is voor een persoonlijk gesprek met de vertrouwde vertegenwoordiger van Miele, biedt het bedrijf tussen 19 september en eind oktober ook zogenaamde digitale meet-ups aan.
Bron: Derkuechenprofi.de