Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Metamorfose van grootste experienceplatform retailprofessionals

Zo komt Home and Living eruit te zien

Trade Mart Brussel, het grootste experienceplatform voor retailprofessionals in de Benelux, ondergaat een heuse metamorfose. Aan de bestaande acht sectoren wordt een negende toegevoegd, Cash&Carry Home and Living. De sector Interior wordt naar deze tijd getrokken.

"De ruimten die gehuurd kunnen worden variëren van 50 tot 500 m2. Exposanten kunnen zo instappen; vloer, wanden en verlichting, voor alles wordt gezorgd. Je hoeft je alleen maar om je voorraad druk te maken. De instaptarieven zijn ook nog eens heel schappelijk", vertelde projectmanager Paul Brouns eerder in een interview met Wonen360.

De vervolmaking van de prestigieuze plannen moeten van Trade Mart Brussel een toonaangevend inspiratiecentrum in Europa maken. "Het wordt een inspirerend B2B-dorp compleet met straatnamen, geveltjes, ontmoetingsplekken etc." 

In oktober 2020 gaan de deuren open van 7500 m² cash & carry interieurplezier. Zo komt Cash&Carry Home and Living eruit zien:

Publicatiedatum: