Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Swiss Sense zet in op digitaal persoonlijk advies

Swiss Sense breidt de mogelijkheden voor persoonlijk, online slaapadvies verder uit en introduceert de ‘Kussenadvieswijzer’. De nieuwe, digitale assistent helpt en adviseert consumenten online bij het vinden van het juiste hoofdkussen. Door het beantwoorden van de vragen die de Kussenadvieswijzer-chatbot stelt, krijgen consumenten 24/7 kosteloos een persoonlijk advies over het hoofdkussen dat het beste bij hun slaapstijl en wensen past. Hierdoor wordt het online nog gemakkelijker om het juiste hoofdkussen te vinden én aan te schaffen op basis van een persoonlijk slaapadvies. 



Swiss Sense biedt al jaren persoonlijk slaapadvies door ervaren adviseurs in zijn winkels. De slaapspecialist wil deze offline winkelbeleving en het advies op maat ook bieden aan consumenten die online op zoek zijn naar een bed, matras of hoofdkussen. Eerder introduceerde Swiss Sense daarom een online advieshulp waarmee consumenten hun ideale matras kunnen vinden. Nu breidt Swiss Sense zijn online adviesmogelijkheid verder uit en kunnen consumenten ook gebruikmaken van de ‘Swiss Sense Kussenadvieswijzer’.

Hoe werkt de Swiss Sense Kussenadvieswijzer?
De Kussenadvieswijzer is te vinden op de website van Swiss Sense. Op de site neemt een intuïtieve chatbot consumenten aan de hand bij het selecteren van het hoofdkussen dat het beste past bij hun smaak, slaapstijl en budget. Consumenten krijgen in een dynamisch, online ‘gesprek’ een aantal eenvoudige meerkeuzevragen voorgelegd. Deze gaan onder andere over de voorkeurshouding tijdens het slapen, de gewenste hardheid van het hoofdkussen en het beschikbare budget. Op basis van de antwoorden kiest de Kussenadvieswijzer de drie hoofdkussens die het best aansluiten bij voorkeuren die de consument heeft doorgegeven. Deze krijgt vervolgens een heldere beschrijving van de eigenschappen van de kussens, de prijs en een link om de hoofdkussens direct aan te schaffen via de website van Swiss Sense. Mensen die er nog een nachtje over willen slapen voordat ze beslissen, kunnen alle informatie direct toegestuurd krijgen via e-mail of WhatsApp. 



Maarten Sterken, manager e-commerce bij Swiss Sense: “Bij Swiss Sense zijn we overtuigd dat je het lekkerst slaapt in een bed dat jou op het lijf is geschreven. En omdat iedereen uniek is, weten we dat persoonlijk advies erg belangrijk is bij het kiezen van het juiste bed of beddengoed. Dat doen we al jaren in onze winkels en met de introductie van de Kussenadvieswijzer kunnen consumenten ook online nog gemakkelijker terecht voor een advies voor het aanschaffen van hun hoofdkussen. De manier waarop we dat doen is prettig omdat het gesprek dankzij het conversational design echt voelt als een gesprek met een adviseur in de winkel. Iedereen kan nu vierentwintig uur per dag bij ons terecht voor persoonlijk kussenadvies.”

Meer informatie:
Swiss Sense
www.swisssense.nl 

Publicatiedatum: