Toonaangevende vertegenwoordigers uit de textielindustrie zien de aankomende Heimtextil (12-15 januari 2021) als een beslissende manier om hun bedrijfsactiviteiten na de doorstart te stimuleren. Ze hebben ook hun vertrouwen uitgesproken in het uitgebreide concept van bescherming en hygiëne van Messe Frankfurt. Zowel de handel als de industrie beschouwen daarmee de voorwaarden voor een veilige en succesvolle Heimtextil.
'Heimtextil 2021 zal anders zijn - meer geconcentreerd en gericht op de feitelijke bedrijfsvoering. En de noodzakelijke hygiënevoorzorgsmaatregelen zullen natuurlijk ook het uiterlijk van onze beurs veranderen ', zegt Olaf Schmidt, Vice President Textiles & Textile Technologies bij Messe Frankfurt. 'We beschouwen ons des te meer gelukkig dat talrijke exposanten en bezoekers, zowel nationaal als internationaal, ons vertrouwen door hun deelname aan te kondigen en rekenen op Heimtextil als het eerste industriële hoogtepunt na de herstart'.
Lees hier het complete persbericht.