Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

MOW: "Wees verzekerd van de handel voor volgend jaar"

Alle hallen gaan open en 82 procent van de ruimte is verkocht: M.O.W. in Bad Salzuflen zendt positieve signalen voor de komende editie van de meubelvakbeurs. Het Nieuwe Normaal geldt uiteraard ook voor de meubelindustrie  en iedereen past zich aan voor toekomstig succes. “Deelnemers aan de beurs zijn zich bewust van het belang van veiligheid en kwaliteit”, aldus de organisatie. Zij die meedoen aan de beurs kunnen alleen maar winnen.



Er zijn meer dan 300 deelnemers voor de komende editie van 20 tot en met 24 september. “De noodzaak voor een beurs is er”, bevestigt Bernd Schäfermeier, beursorganisator. “Vanaf het moment dat we hebben aangekondigd dat de beurs gaat plaatsvinden hebben we positieve feedback ontvangen en boekingen gekregen uit binnen- en buitenland.“ De voorbereidingen zijn in volle gang en om duidelijk te zijn: het komende jaar zal veel vereisen van de industrie waar het gaat om logistiek in alle geledingen van de opsag- en transportketen. Mensen moeten meer dan ooit kunnen vertrouwen op tijdige leveringen. Alleen dan kan 2021 slagen. Het is een feit dat de pandemie geleid heeft tot meer aandacht voor het interieur. Geen vakanties maar nieuwe meubelen. Met de economische maatregelen van de (Duitse) overheid hebben de meeste mensen ook nog budget voor nieuwe meubelen, aldus de beursorganisatie. Niet alleen handel voor dit najaar, maar ook voor volgend jaar.

De beursorganisatie signaleert dat het de komende maanden eenvoudige gaat worden voor winkeliers die aangesloten zijn bij een inkoopvereniging of franchise formule. De gezamenlijk ingekochte collecties bieden ruimte voor lokaal aanpassen aan de smaak en het budget van de consument. Ook online aanbieders zijn flexibel in wat ze consumenten kunnen bieden. Voor hen is de M.O.W. de beurs bij uitstek, met name in het middensegment. Meubelen waarop acties kunnen worden ontwikkeld omdat er voldoende marge in zit. Volumemeubelen voor de allerbreedste groep consumenten. En vergeet het netwerken niet tijdens de beurs: iedereen ziet elkaar weer voor het eerst sinds het uitbreken van de pandemie.

Meer informatie:
MOW
www.mow.de 

Publicatiedatum: