Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Riverdale lanceert marketingcampagne rondom landelijke sale

"Door onze dealers te steunen in vorm van compensatie, wordt het een win-win situatie"

"Door de coronacrisis, gevolgd door het uitzonderlijk mooie weer, zijn de omzetten in de interieurbranche de afgelopen maanden onder druk komen te staan. Met als doel de doorverkopen bij haar dealers en online te stimuleren, heeft Riverdale besloten een grootschalige marketing campagne te lanceren", zo laat een woordvoerder van het bedrijf weten.


Eric Voges, Managing Director van het bedrijf

“Op dit moment is prijs een van de weinige instrumenten waarmee op korte termijn daadwerkelijke impact gerealiseerd kan worden. Door onze dealers te ondersteunen in de vorm van marge compensatie, wordt er een win-win situatie gecreëerd voor beide partijen”, aldus Eric Voges, Managing Director van het bedrijf. “We zijn door deze campagne in staat om traffic te genereren richting onze dealers en hiernaast ontstaat er ruimte voor onze nieuwe najaarscollectie, welke goed wordt ontvangen. Ook geeft dit een enorme impuls aan het merk, belangrijk voor de lange termijn voor Riverdale en haar retail klanten.”

De campagne kent een ongekende omvang waarin een mix van online communicatie, 2.000 abri-posters en een nationale TV commercial zorgen voor een verdere vergroting van de fan base, waarin de consument onder andere kans maakt op een woon-make-over. “De eerste impact zien we online en die is fenomenaal”, aldus Eric Voges.

Riverdale is mode voor het huis en onderdeel geworden van een lifestyle. Net als in de mode wisselt de collectie twee maal per jaar en worden de laatste modetrends door een team van designers vertaald naar nieuwe ontwerpen. Op deze manier gaan de collecties altijd met de laatste trends mee. Riverdale streeft er naar de consument te helpen regelmatig haar interieur te vernieuwen en fashionable te maken. Twee maal per jaar wordt een nieuwe collectie van 400 producten toegevoegd aan een basiscollectie van zo’n 1200 producten.

Meer informatie:
Riverdale
www.riverdale.com 

Publicatiedatum: