Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
De editie van komende september was al voor 80% volgeboekt

Philippe Brocart: "Nog veel te veel onzekerheden om Maison & Objet door te laten gaan"

De komende Maison & Objet wordt niet in zijn traditionele vorm gehouden. De organisatie kiest voor een digitale editie. Deze vindt plaats van 4 tot 18 september. De Paris Design Week gaat wel door, deze is van 3 tot 12 september. Dat laat General Manager Philippe Brocart weten.



"Ondanks bemoedigende signalen die verband houden met de positieve ontwikkeling van de pandemie, zijn we van mening dat er nog veel te veel onzekerheden zijn over de reisvoorwaarden voor exposanten en internationale bezoekers. Bovendien woog het gebrek aan duidelijkheid over de machtigingen om begin september grote evenementen te houden zwaar door in onze beslissing om de septembereditie van de vakbeurs Maison & Objet niet te houden, ook al was 80% van de ruimte al bezet door exposanten.

Hoe de digitale beurs eruit komt te zien, daaraan wordt nu hard gewerkt. "Onze teams zijn sinds enkele weken bezig om alle oplossingen te onderzoeken waarmee merken hun nieuwe collecties kunnen presenteren", aldus Philippe Brocart.

De Digital Fair zal worden onderverdeeld in twee complementaire secties: Digital Showrooms op het MOM-platform voor het "product" -aanbod en Digital Talks op de Maison & Objet-site voor inhoud en inspiratie.

Meer informatie is hier te lezen.

Publicatiedatum: