Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Diederik ter Hoeven van Natare Zwembaden:

"De consument schaft vaker luxe producten aan"

Steeds meer consumenten overwegen hun tuin overhoop te gooien en een zwembad te plaatsen. Dit merken ze bij Natare Zwembaden ook, laat Diederik ter Hoeven weten. 

"In de afgelopen jaren zie je een sterk stijgende vraag naar zwembaden, mede omdat de zomers steeds warmer worden. Feit is daarnaast dat de consument meer te besteden heeft en bereid is meer geld uit te geven aan luxe producten. Verder verwachten wij dat door de coronacrisis de onzekerheid bij mensen toeslaat of ze wel of niet naar het buitenland op vakantie kunnen of willen. De consument door het nieuwe werken (het meer thuis werken red.) meer quality time met het gezin willen hebben waardoor ze nu eerder grotere en luxe uitgaven doen in producten als zwembaden, jacuzzi’s en bootjes", weet Diederik.



"Wij zijn van mening dat in de huidige tijd dat iedereen gehaast leeft, de tijd die men overheeft maximaal wil besteden met het gezin, niet zit te wachten om allerlei zaken zelf te moeten gaan regelen. Zeker niet voor een luxe product als een zwembad."

"Anders dan veel van onze concullega’s, ontzorgen wij de klant geheel van A-Z. Als een klant besluit bij ons een zwembad te bestellen, dan weet hij zeker dat deze geheel gebruiksklaar is en dat hij niet vooraf of tijdens het traject zelf allerlei zaken nog moet regelen. Denk hierbij aan zaken als clickmelding t.b.v. het heien, het graven van het gat waar het zwembad moet komen, het opvragen sondeer gegevens, om zo te bepalen of er wel of niet geheid moet worden etc."  


"Het nadeel van deze aanpak is wel dat veel klanten bij ontvangst van onze offerte vaak denken dat onze baden duurder zijn dan van collega’s. Echter wanneer je ze uitlegt dat wij het gehele traject voor ze uit handen nemen en alles regelen blijken wij goedkoper te zijn. Ons ontzorgtraject voorkomt stress bij klanten." 



"Ondanks de huidige problemen die in de wereld spelen en waarschijnlijk nog wel even aanhouden, zijn wij positief gestemd over de markt en ontwikkelingen, wij verwachten dat de consument de komende jaren hun vakanties anders gaan plannen en meer thuis gaan recreëren", besluit Diederik. 

Meer informatie:
Natare Zwembaden
www.natarezwembaden.nl