Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

M line kiest voor nieuwe positionering

Je hoeft geen topsporter te zijn om topprestaties te leveren, dat is de strekking van de nieuwe campagne van M line. Niet alleen topsporters zoals Shanice van de Sanden, Dylan Groenewegen en Kjeld Nuis presteren beter dankzij een optimale nachtrust, ook ‘gewone’ Nederlanders functioneren het best als ze goed hebben geslapen. In de nieuwe campagne trekt M line een parallel tussen de dagelijkse bezigheden van sporters en de gewone Nederlander. De campagne wordt vandaag gelanceerd.



Kjeld Nuis die op zijn skeelers voorbijschiet versus Rik die slalommend door het verkeer zijn tram probeert te halen. Dylan Groenewegen die zichzelf tot het uiterste dwingt op zijn racefiets tegenover Judith die met haar kleinkinderen een fietstocht maakt. Oranje Leeuwin Shanice van de Sanden die een trainingsmaatje passeert op het voetbalveld, afgewisseld door Rob die een potje voetbalt met zijn zoon. Het zijn de beelden van de nieuwe reclamecampagne van M line, die duidelijk moet maken dat iedereen betere prestaties levert na een goede nachtrust.

Nachtrust is de basis van elke prestatie
Sinds de oprichting in 2001 is M line onlosmakelijk verbonden aan topsport. Het effect van goede nachtrust op sportieve prestaties is altijd een kernwaarde geweest voor het merk. M line is dan ook trots op het feit dat de sporters van TeamNL, Team Jumbo-Visma en de Oranje Leeuwinnen zich ’s nachts opladen op hun matrassen. Steffy Postma-Clephas, brand manager van M line: “Niet alleen topsporters moeten overdag optimaal functioneren, elke Nederlander heeft baat bij een goede nachtrust. Het is wetenschappelijk bewezen dat slaap de belangrijkste herstelactiviteit van het lichaam is. In de nacht wordt daarom de basis gelegd van elke prestatie overdag.  Een goede matras is daarom essentieel in het dagelijkse bestaan van iedereen die overdag moet presteren, op welke manier dan ook. Zo zorgen we dat heel Nederland beter slaapt en beter functioneert.”



De nieuwe campagne van M line is een gezamenlijke productie van sportmarketingbureau Triple Double en Eyeforce Film Production. Voor het aanscherpen van de positionering tekende marketing communicatie bureau Fama Volat.

Meer informatie:
M line
www.mline.nl

 

Publicatiedatum: