Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rene Jacobs, sales manager van Silvafloors:

"De behoefte aan nieuwe opdrachten is een pre''

Afgelopen maandag (11 mei) mochten de winkels in België weer open Een hele happening waar menig winkelier en ondernemer naar uit heeft gekeken. Zo ook de Belgische vloerenproducent Silvafloors. 

Silva Floors werd vorig jaar mei geïntroduceerd in de internationale B2B markt en staat voor een "zeer solide parket van 100% Belgische makelij".

''De winkels zijn weer open en dat is zeker een happening waar we naar uit hebben gekeken'', vertelt René Jacobs, sales manager van Silvafloors. ''Dat betekent echter niet dat iedereen en alles zich direct op straat begeeft om zich een nieuwe vloer te permitteren.'' Dat is volgens de sales manager begrijpelijk en navolgbaar met alles wat er om ons heen gebeurt.



Behoefte aan nieuwe opdrachten is pré
Met gezonde spanning gaat het Belgische bedrijf de komende tijd beleven wat deze tijd met haar klanten heeft gedaan. ''Afgelopen periode zijn weliswaar vele werkzaamheden door ons en onze partners verricht en daarmee meerdere projecten tot een goed eind gebracht, maar de behoefte aan nieuwe opdrachten is een pre.''

''Ondanks het aanhoudende contact merken we dat veel klanten meer nodig hebben dan enkel ondersteuning van een loyale leverancier. De ondernemers met toonzalen hebben behoefte aan klandizie. Deze willen met gepaste trots de toonzaal presenteren en klanten adviseren en blij maken met een nieuwe vloer. Doordat de winkels ook in België weer open zijn is deze barrière in ieder geval passé.''

Nederland vs België
Vanuit de Nederlandse klanten bleven de bestellingen komen, maar wel in mindere mate. ''De bezoeken bij onze klanten waren beduidend minder, doordat deze in de lijn lagen met de maatregelen en adviezen van het RIVM. Vanuit onze Belgische partners werden geen nieuwe orders geplaatst, enkel wat verschuivingen in wenselijke leverweken bij de reeds geplaatste bestellingen.'' 

De toonzalen in Nederland en België hebben sinds deze week weer vraag naar openingstijden en/of afspraken in de toonzalen.
''Maar na het weekend zullen we weten of de consument de toonzaal daadwerkelijk heeft bezocht en er orders heeft achtergelaten.''

Nasleep is niet in te schatten
Het is volgens René voor iedereen een onwennige tijd geweest waarvan de nasleep niet is in te schatten. ''Is de klant nog altijd gedreven om te investeren in een nieuwe vloer? Wacht men af en is het wederom geduld wat van onze partners en dus ook van ons wordt verlangd? Wij hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt, maar zijn ons terdege bewust dat veel factoren zich niet enkel en alleen laten leiden door een prachtige parketvloer van Silva Floors.''

Meer informatie:
Silvafloors
info@silvafloors.be
www.silvafloors.be 
+32 495 65 70 62