Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Er is ontzettend hard gewerkt aan een sterk basisassortiment"

Riverdale biedt zakelijke klanten de mogelijkheid tot een virtuele showroomtour

De huidige crisis heeft reeds een ongekende impact op een ieders business. Ondanks dat niemand precies weet wat dit op de korte en de lange termijn zal gaan betekenen, biedt lifestylemerk Riverdale haar klanten de mogelijkheid tot een virtuele tour door de showroom. : "De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten heeft bij ons prioriteit", aldus Eric Voges, managing director bij het bedrijf.

Met de najaarscollectie van 2020 maakt het bedrijf een stap richting de verdere volwassenheid van de collectie. "Deze is eigentijds, chique en elegant, terwijl hij ook veel warmte uitstraalt. Hierin wordt positie genomen richting een sterkere herkenbaarheid op product- en collectieniveau en dus een eigen DNA.
Middels een video van de showroom wordt de zakelijke klant getriggerd tot een virtuele afspraak met een accountmanager. Tevens is de nieuwe collectie voor de klant inzichtelijk gemaakt in de nieuwe catalogus."

Totaalpakket
De consument is steeds vaker op zoek naar een eenvoudige manier om hun huis een nieuwe look te geven. Riverdale biedt hierin een totaalpakket met woonaccessoires en meubelen. Door die twee met elkaar te combineren kun je een snelle metamorfose realiseren.

"De expertise van Riverdale op het gebied van woonaccessoires is onbetwist. Echter is er ontzettend hard gewerkt aan een sterk basisassortiment van (klein)meubilair. Hiermee zal het merk verdere aansluiting vinden binnen de woonbranche en projectenmarkt."



Fashionable Living
Riverdale laat door het terugbrengen van de presentatie naar twee thema’s zien dat je gemakkelijk de juiste sfeerpresentatie kunt creëren door de combinatie van tijdloze klassiekers met de laatste trends. "Door de brede range aan producten, vanuit verschillende categorieën, zal er door de consument altijd een combinatie gemaakt kunnen worden, binnen het gewenste budget. Onder de propositie fashionable living weet Riverdale met de collectie Luxury Life haar belofte weer waar te maken", besluit Eric.

Meer informatie:
Riverdale
info@RiverdaleNL.com 
www.riverdalenl.com

Publicatiedatum: