Klanten een zo goed mogelijke productervaring aanbieden

Virtuele showroom kans op hogere conversie

Het coronavirus houdt iedereen bezig. De scholen zijn dicht, veel winkels zijn dicht en er wordt geadviseerd om thuis te werken. Hierdoor zijn veel mensen thuis en de internet verkopen stijgen.
Hoe kunnen klanten een zo goed mogelijke productervaring aangeboden krijgen? StickyLock BV heeft een oplossing.



Augmented Reality is een technologie waardoor je met een tablet of smartphone 3D objecten in de live omgeving kunt plaatsen. Door middel van foto’s en afmetingen van meubels kunnen de meubels omgezet worden in 3D modellen. Vervolgens krijgen deze een QR-code. De QR-code kan op de website geplaatst worden naast het product. De QR-code kan gescand worden met de AR scanner app en zo kan de klant het product in de live omgeving plaatsen.

Op deze manier kunnen klanten toch nog producten in 3D bekijken. Zien of het product past, zien wat het doet met de rest van de omgeving en zien of je het product vindt staan bij de rest van je meubels. Om de meubels heenlopen kan op deze manier heel makkelijk, zover inzoomen dat de structuur van het materiaal zichtbaar wordt. Met AR is er een grotere kans conversie verhoging en vermindering van retourneringen door visualisatie.

De 3D modellen kunnen ook als 360 graden foto’s op de website worden geplaatst. Door het product te slepen met een vinger of muis zijn alle kanten van het product zichtbaar.

Meer informatie:
StickyLock BV
www.stickylock.com
ruby@stickylock.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© Wonen360.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven