Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Etalage is het visitekaartje van een winkel'

Een etalage moet stop-kracht hebben. Met de Four Seasons presentatie van Headlam is een sfeervolle etalage gegarandeerd. De groothandel heeft haar presentatie zo ontworpen dat deze per seizoen een andere uitstraling krijgt. Door middel van visuals bijpassend bij de items die getoond worden, heeft de presentatie iedere keer een andere look & feel. Vandaar de naam Four Seasons presentatie.



De Four Seasons gordijn presentatie is een display die zowel in de etalage geplaatst kan worden als vrijstaand in een ruimte, dus ook geschikt voor in de winkel. Waarom heeft Headlam gekozen voor deze manier van presenteren? Omdat deze pakkend, sfeervol, allesomvattend en compact is met een formaat van 204 x 116 x 35 cm.



Voor een periode van een jaar verzorgt het textielbedrijf vier sfeervolle presentaties voor in de display. In de eerste presentatie zijn de items Happy en Healthy gepresenteerd. Het bijzondere van deze items is dat de transparant Happy in kleur perfect combineert met het overgordijn Healthy. Beide varianten bevatten de laatste kleurentrends waaronder diverse schelp poeder nuances.  

Meer informatie:
Headlam
www.headlam.nl

Publicatiedatum: