Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Volledig vernieuwd totaalbeeld

Nieuwe vormgeving voor de M.O.W.

Al acht jaar lang heeft het logo van de beurs voor de reguliere meubelindustrie passende strepen. Vanaf nu presenteert de M.O.W. zich met een nieuw ontwerp. Een meubelreportage van alle productgroepen verstevigt de kern van de grootste meubelbeurs van Europa in de herfst: het middensegment van de markt, dat zich op de M.O.W. in al haar verscheidenheid presenteert. Het aangepaste logo is een kleurrijk statement van traditie. Het M.O.W. blijft trouw aan zijn sterke punten op het gebied van inhoud en concept.

Er gebeurt van alles in Oost-Westfalen: eerst maakt het expositiecentrum Bad Salzuflen van buitenaf duidelijk waar het binnen om gaat - namelijk de mens als middelpunt van elke tentoonstelling. Nu laat het M.O.W. met zijn nieuwe logo ook zien waar het op gericht is: meubilair voor alle distributiekanalen, alle productgroepen en alle consumentenprijzen. In de reportage worden pictogrammen gebruikt voor het uitgebreide assortiment van producten, van wonen, stofferen, dineren, slapen, keuken, badkamer, hal, kantoor, baby, kind en jeugd tot kleine en individuele meubelstukken en specialistische assortimenten. In Bad Salzuflen doen we wat we kunnen en wat goed is. Daarom sluit het "nieuwe" M.O.W.-logo aan bij oude waarden en heeft het de beproefde kleuren blauw, rood en groen.

"We kijken ernaar uit om de moderne, frisse uitstraling van de M.O.W. aan de markt te presenteren," zeggen Andreas Reibchen en Bernd Schäfermeier, de directeuren van de Messe Ostwestfalen GmbH. "De vorige strepen zagen er ook erg goed uit op de M.O.W., maar na acht jaar denken we dat het tijd is voor iets nieuws." Zo worden de exposanten en bezoekers van het M.O.W. in het beurscomplex van Bad Salzuflen dit jaar verwelkomd met een volledig vernieuwd totaalbeeld - de herinrichting zal in het voorjaar van 2020 worden afgerond.

Wat de inhoud en de conceptuele oriëntatie van de beurs betreft, blijven de bekende kerncompetenties behouden, die elk jaar opnieuw worden versterkt. De planning voor M.O.W. 2020 is in volle gang. Iedereen die geïnteresseerd is om in het najaar te exposeren, moet zo snel mogelijk contact met ons opnemen. "We kijken uit naar M.O.W. 2020," zegt het beursmanagement. "U kunt er zeker van zijn dat we dit jaar weer een of twee verrassingen voor u in petto hebben."

Meer informatie:
www.mow.de