Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Jan Dossche, president USFloors-COREtec:

“Heel tevreden over reacties van bezoekers"

Het afgelopen openingsweekend op Batibouw 2020 is volgens Jan Dossche, president van USFloors-COREtec, goed verlopen. "We zijn heel tevreden over de reacties van de bezoekers en nationale en internationale media", laat hij weten. Met name de nieuwe collectie COREtec Stone CERAtouch krijgt "heel veel lovende reacties van consumenten en vakprofessionels."           

"COREtec is dé innovatie in meerlagige harde vloeren met klikprofiel, ontwikkeld en gepatenteerd door USFloors", vertelt Jan Dossche. "Vandaar het label 'the original'. COREtec onderscheidt zich door zijn ruime keuze aan authentieke en natuurlijke decoren, zijn unieke samenstelling en opbouw, zijn opmerkelijke eigenschappen en uitzonderlijk comfort."

Hans Declercq COREtec verdeler YEPP: "Alle COREtec vloeren kunnen geplaatst worden op om het even welke ondergrond, zelfs bovenop een bestaande vloer. Ze vangen daarbij vrijwel alle oneffenheden op. Ze zijn bijzonder vorm- en maatvast en bovendien geschikt voor vloerverwarming of -koeling."

Nicolas Cnudde, key accountmanager COREtec: "De plaatsing is supereenvoudig dankzij het kilksysteem. Zoveel technologie en ervaring heeft geleid tot één van de mooiste, duurzaamste en meest onderhoudsvriendelijke vloeren ooit."

Philiep Caryn: "De media was massaal aanwezig. We hebben in prime time TV gehad op de Franstalige zender RTBF en in het woonprogramma 'Une brique dans le ventre'.  We hadden enorm veel mensen van de geschreven pers en de audiovisuele media op de stand. Ieder jaar groeit de media aandacht voor het internationale merk dat COREtec® ondertussen geworden is."

Meer informatie:
COREtec
www.coretecfloors.com

Publicatiedatum: