Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Indienen kan tot 31 januari

Interieurontwerpers kunnen meedoen aan Antalis Interior Design Award wedstrijd

Antalis, Europa’s toonaangevende groothandel in papier en visuele communicatie, houdt op dit moment de nieuwste editie van de Antalis Interior Design Award wedstrijd, waarin gepersonaliseerde ruimtes, ontworpen door creatieven van over de hele wereld worden geëerd.

Tot 31 januari 2020 kunnen interieurontwerpers, architecten, de printindustrie, merkeigenaren en ontwerpscholen hun beste projecten waarin ten minste één product uit de Visuele Communicatie catalogus van Antalis wordt gebruikt indienen. Een vakjury waarin verschillende belangrijke, internationale spelers uit de mondiale ontwerpwereld zitten, zullen daarna de meest creatieve en vakkundige projecten uitkiezen.



Fernand Benmouffek, Global Design Director bij Accor, maakt deel uit van deze jury. Als hoofd design projectmanagement bij de internationale hotelgroep, werkt Fernand met internationale bureaus om de meest creatieve voorstellen te selecteren.

Fernand Benmoeffek: “Het is mogelijk om veel inspiratie uit zo een soort wedstrijd te halen. De productiekeuzes en de specifieke eigenschappen van de verschillende merken die worden gebruikt zijn allemaal elementen waardoor het mogelijk wordt om creatieve ontwikkelingen en toekomstige trends op het gebied van interieurontwerp te identificeren.”



Personalisatie is meer dan een tijdelijke trend
Over personalisatie zegt Fernand Benmouffek: “Afnemers zoeken persoonlijke aandacht en unieke ruimtes, maar binnen een redelijk budget. Om dit te realiseren moet een ontwerper creatief omgaan met de regels, en zijn vindingrijkheid en creativiteit gebruiken om een project aan te bieden dat zich onderscheidt van de rest.”

Naast het identificeren van toekomstige trends, ontpoppen zich binnen de competitie ook de talenten van de toekomst. “De competitie winnen is natuurlijk een springplank voor de rest van je carrière. Voor studenten betekent dit zichzelf zichtbaar maken voor grote spelers binnen de markt en een mogelijkheid met vooraanstaande merken samen te werken.”



Antalis
Antalis is actief in de B2B distributie van papier, industriële verpakkingsmaterialen, distributie van Visuele Communicatiemiddelen in Europa. In 2018 rapporteerde de Groep €2,3 miljard aan verkopen en hadden zij 5.200 mensen in dienst, die met meer dan 120.000 afnemers, bedrijven, en printers in 41 landen werken. Vanuit zijn 115 distributiecentra bezorgt Antalis ongeveer 12.000 keer per dag, over de hele wereld, wat resulteerde in 1,3 miljoen tonnen papier.

Meer informatie:
Antalis Interior Design Award
www.antalisinteriordesignaward.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer