Emma - The Sleep Company verhoogde de omzet in 2019 met 86% tot € 150 miljoen, meer dan de grens van € 100 miljoen zoals gepland. Een groot deel van de omzet werd gegenereerd buiten Duitsland, waar het matrasmerk "Emma" nu online beschikbaar is in 21 landen.
Sinds 2016 zijn er elk jaar vijf nieuwe exportmarkten toegevoegd. In het boekjaar 2019 breidde Emma zich uit naar Ierland, Brazilië, Mexico, Australië en Canada. In de vijf jaar sinds de oprichting zijn er in totaal 700.000 Emma-matrassen verkocht.

Volgens het bedrijf ontwikkelde het retailsegment zich ook naar tevredenheid. Het tweede matrasmerk 'Dunlopillo' werd in de tweede helft van het jaar in 120 nieuwe verkooppunten geplaatst. In totaal is Dunlopillo verkrijgbaar in 320 meubelzaken en speciaalzaken in heel Duitsland, meldt Euwid-Moebel.
Wat de winst betreft, sloot het bedrijf het tweede volledige boekjaar 2019 af met een positieve EBIT. Het aantal werknemers is gestegen van bijna 200 naar ongeveer 300 als gevolg van de uitbreiding van Emma. Emma - The Sleep Company verwacht dat de omzet zal stijgen van € 50 miljoen tot bijna € 200 miljoen in 2020. Investeringen zullen vloeien in het eigen matraslaboratorium, dat zal worden uitgebreid.