Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Domotex trekt opvallend minder bezoekers

Domotex, de vakbeurs voor de vloeren- en tapijtindustrie die van 10 tot en met 13 januari in Hannover plaatsvond, heeft 35.000 bezoekers getrokken. Vorig jaar waren dat er nog zo'n 40.000, het jaar daarvoor zelfs 45.000. 

Op het vierdaagse evenement toonden 1.400 exposanten uit meer dan 60 verschillende landen hun noviteiten. Het hoofdthema van de show was Atmysphere. Dat benadrukte aspecten als welzijn, natuurlijkheid en duurzaamheid.

Een blik in de stand van de IVC Group.

"Domotex is en blijft onze meest internationale handelsbeurs. We zijn verheugd dat het evenement bezoekers uit de hele wereld aantrekt, die gemiddeld 2,3 dagen langskomen - 60% uit Europa, 25% uit AziĆ« en 10% uit Amerika, met de rest uit Afrika en AustraliĆ«", vertelt  Andreas Gruchow, lid van de Raad van Bestuur van Deutsche Messe belast met Domotex.

"Ongeveer 90% van de bezoekers van Domotex heeft beslissingsbevoegdheid bij hun bedrijven, waarvan de helft op topmanagementniveau", weet Sonia Wedell-Castellano, Global Director voor Domotex, te melden.

Olivier Bossuyt, verkoopdirecteur van IVC Group in Avelgem: "We hebben ervoor gekozen om na een pauze van twee jaar terug te keren naar Domotex omdat de sterke internationale aantrekkingskracht van de beurs ons in staat stelt belangrijke handelspartners te ontmoeten en veelbelovende nieuwe leads te genereren - een feit dat opnieuw bevestigd is door onze aanwezigheid op Domotex 2020."

Een op de twee deelnemers genereert nieuwe leads bij Domotex. 
Op basis van het bezoekersonderzoek van dit jaar gebruikte bijna de helft van alle aanwezigen (44%) het evenement om nieuwe leads te genereren. Fred T. Keller, marketingdirecteur van Theo Keller GmbH in Bochum, Duitsland, meldde een groot aantal inloopbezoekers en nieuwe klanten. Hij schreef dit vooral toe aan voortdurende verbeteringen aan het evenement, met name de nieuwe halindeling die in 2020 werd gelanceerd, die hij als een belangrijke stap voorwaarts zag. "Dit nieuwe ontwerp heeft geleid tot veel meer spontane klantcontacten dan voorheen."

Meer informatie:
Domotex
www.domotex.de

Publicatiedatum: