Onder de nieuwkomers: Muuto en Emeco

Van Agape tot Moroso: Design Post in Keulen voor veel merken vlaggenschip-showroom in de regio

Bezoekers van imm cologne verwachten nieuwe producten te ontdekken die het komende jaar prominent aanwezig zullen zijn in het interieurlandschap. Naast hun aanwezigheid op de beurs presenteren veel toonaangevende fabrikanten hun nieuwigheden in de Design Post-showroom, waar gasten de producten kunnen bekijken in speciale ruimtes die zijn vormgegeven om de specifieke identiteit van elk merk weer te geven.

Tijdens de imm cologne 2020 wordt Design Post opnieuw een bestemming voor ontwerpers die op zoek zijn naar inspiratie en een overzicht van de nieuwste interieurtrends. Volgens Walter Braggion van het Italiaanse meubelmerk Moroso is Design Post de enige vlaggenschip-showroom in de regio waar het nieuwe producten presenteert. "imm cologne is het eerste evenement van het jaar en een belangrijk moment voor designbedrijven om zich meer te concentreren op de markten in Duitsland, Oost- en Noord-Europa', legt hij uit, eraan toevoegend dat Moroso dit jaar alle nieuwigheden op Design Post zal lanceren die vorig jaar zijn geïntroduceerd op Salone del Mobile van vorig jaar.

Andere langetermijnpartners die producten voor 2020 presenteren op Design Post zijn het Nederlandse meubelmerk Arco, dat twee nieuwe tafels en een stoel zal meenemen, en de Italiaanse badkamerspecialist Agape, die zijn Petra betonnen wastafels zal tonen naast het architecturale Rigo badkamermeubelsysteem dat is ontworpen door Patricia Urquiola.

Merken die dit jaar voor het eerst op Design Post exposeren zijn onder andere Muuto, dat een lounge-stoel presenteert die is ontworpen door Anderssen & Voll, evenals een nieuwe staande lamp en een sculpturale vaas van Earnest Studio. De Scandinavische fabrikant zal worden vergezeld door Buzzi-Space, Emeco en Wall & Deco, die allemaal hun debuut zullen maken met spannende lanceringen en presentaties van belangrijke producten.

Voor veel van deze merken biedt Design Post de mogelijkheid om hun producten te promoten bij een nieuw publiek en om het jaar een vliegende start te geven met een aantal belangrijke nieuwe lanceringen. Wat nog belangrijker is, misschien, voor de duur van imm cologne, wordt de showroom een ​​hub voor het weerzien van oude en ontmoeten van nieuwe kennissen onder het genot van een heerlijke Kölsch. Wat kan beter zijn?


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© Wonen360.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven