Waar het voor Tapijtcentrum oprichter Jan van Deutekom in 1969 begon met slechts twintig rollen tapijt, is het toen kleine tapijtzaakje in de tussentijd uitgegroeid tot een succesvolle onderneming met honderden medewerkers.
Dit jaar viert het bedrijf zijn 50 jarig jubileum en dat blijft niet onopgemerkt. Met onder meer speciale aanbiedingen, diverse winacties, meubelcheques bij een aankoop, winkelwagenmuntjes, feestelijke aankleding in alle winkels én reclame uitingen waarin de geschiedenis door middel van een tijdlijn wordt weergegeven maakt Tapijtcentrum duidelijk dat er iets te vieren valt.
Ambitie en gedachtegoed
De ondernemersgeest van Jan van Deutekom krijgt in 1969 alle ruimte, wanneer hij zijn eerste rollen snel aan de man krijgt. Niet veel later, in 1970, start het familiebedrijf in een bescheiden winkel in Uden van circa 300m2. Sindsdien zijn de stellages om de grote tapijtrollen tentoon te stellen kenmerkend voor het bedrijf Tapijtcentrum. Daarnaast kent menig Nederlander de bevlogen, sociale en gastvrije benadering als bezoeker van één van de winkels. De toon van het thuisgevoel en service is gezet. Verder maakt Tapijtcentrum zich sinds jaar en dag sterk voor kwaliteit, vakmanschap en volledige service. Door het onverwachts overlijden van Jan, wordt zijn ambitie en gedachtegoed ook nu nog voortgezet door zijn vrouw, kinderen en personeel.
‘Goed en niet duur’
Inmiddels kent het bedrijf tientallen volwassen winkels, waar je naast tapijt ook terecht kunt voor harde vloeren, gordijnen en zelfs meubelen. Het heeft ervoor gezorgd dat je voor vrijwel je hele inrichting terecht kunt bij Tapijtcentrum. De succesformule, bekend als 'goed en niet duur', maakt het aanbod toegankelijk en betaalbaar voor een brede groep consumenten.
Meer informatie:
Tapijtcentrum Nederland
verkoop@tapijtcentrum.nl
www.tapijtcentrum.nl