De imm cologne 2020 is vanmorgen, maandag 13 januari, begonnen. In de hallen van Koelnmesse kunnen bezoekers zich verheugen op interieurtrends van meer dan 1.200 exposanten tot zondag 19 januari. Gerald Böse, CEO van Koelnmesse, heeft al een "brede, veelzijdige productshow" aangekondigd.
Naast pure productinnovaties staat de verandering in het leven opnieuw centraal, vooral tegen de achtergrond van digitaal netwerken. "Dit jaar zal imm cologne een duidelijk signaal afgeven met Let's be smart - Smart Village", aldus Böse. “Door meer in een netwerk te denken, zijn we gericht op de toekomst. Naar onze mening missen de individuele industrieën een plek waar ze de complexiteit van hun technologie in een zinvolle context kunnen presenteren."
Bovendien zullen de relevante onderwerpen van de industrie opnieuw worden behandeld bij imm cologne. Projecten zoals "Das Haus" , "Trend Atmospheres" of "Smart Village" tonen baanbrekende oplossingen die moeten inspireren en informeren. Een interessante nieuwe beursmodule wacht op bezoekers in Hal 10.2, als onderdeel van het herontwerp van het aanbod in de North Halls, waar meubeloplossingen met een lifestyle-karakter nu worden gecombineerd onder de term "Home". "Future Interiors - ontworpen in Duitsland" gaat ook over het onderwerp duurzaamheid: samengesteld door trendexpert en interieurontwerpster Katrin de Louw, ligt de focus hier op Duitse merken en ontwerpers die naar de huidige trend kijken, meldt Moebelmarkt.
Meer informatie over de imm cologne?
www.imm-cologne.com