Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Silestone-merk wordt vergroot door middel van flinke investeringen

Cosentino gaat grens van 1.000 miljoen euro over

De Cosentino Group heeft een record verbroken. In het afgelopen jaar is voor het eerst de drempel van 1.000 miljoen euro omzet overschreden. Dat meldt dagblad El Economista in een interview met Santiago Alfonso, Vice President van Marketing en Communicatie van Cosentino. 


Topmodel Cindy Crawford in een campagne van Cosentino.

“We hopen het doel te bereiken om te blijven groeien met dubbele cijfers, in sommige markten meer dan in andere. De voorspellingen laten zien dat we dit jaar rond de 10 procent groeien. Over het algemeen is het saldo zeer positief met omzet- en werkgelegenheidsgroei: we gaan de 5.000 werknemers aantikken, waarvan 2.600 in Spanje en 2.400 in Andalusië", zegt Santiago Alfonso tegen El Economista.

Tijdens de periode 2019-2021 zal het bedrijf een specifiek investeringsplan voor het merk Silestone van 133,6 miljoen euro toewijzen. Deze investering vertegenwoordigt ook een stijging van 136% ten opzichte van dezelfde periode van drie voorgaande jaren (2016-2018), waar de uitgevoerde investeringen voor Silestone 56,5 miljoen euro bedroegen. Deze goedkeuring van het Cosentino-referentielabel is met name in 2019 tot uiting gekomen, sinds het totaalbedrag dat is vastgesteld voor de huidige periode van drie jaar, alleen tijdens dit jaar is in totaal al meer dan 100 miljoen euro vastgelegd.

Publicatiedatum: