Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ter nagedachtenis aan 120e verjaardag van de pocketverenmatras

Flex Group lanceert nieuw merk

Ter nagedachtenis aan de 120e verjaardag van de pocketverenmatras door de Britse ingenieur James Marshall in Canada, lanceert de Flex Group een nieuw merk onder de naam J. Marshall By Vispring. 
Afgelopen voorjaar heeft beddenbedrijf Flex Group het bedrijf Marshall Bedding in Canada overgenomen. De Group is bovendien sinds jaren eigenaar van Vispring uit Plymouth (UK).

Het nieuwe merk omvat een collectie van vier matrassen, voorzien van natuurlijke vullingen voor het comfort en pocketveren voor de ondersteuning. Allen met een garantie van 10 jaar en recycleerbaar in de toekomst. De matrassen variëren van 1000 veren en een vulling van wol en katoen in de instapversie tot en met 1600 veren + 1500 microveren en een vulling van pashmina, bamboe, alpaca, kasjmier en zijde bij de topversie.  Alle matrassen zijn met de hand getuft en voorzien van een gekleurde, natuurlijke viscose damast van Belgische makelij.

Daarnaast is er één bed verkrijgbaar (met of zonder hoofdbord en vering) wat in een van de 16 verschillende stofvarianten en 3 kleurvarianten van poten kan worden uitgevoerd.

Met deze matrassen in verschillende afmetingen richt het merk zich op een heel andere doelgroep dan de bestaande Vispring collectie, dat vooral op maatwerk is gericht.

"J. Marshall By Vispring zal de jongere consument aanspreken die toch aandacht heeft voor het juiste comfort en de ecologische voordelen van het gebruik van natuurlijke materialen. Het opzetten van de passende distributie van het nieuwe merk in de Benelux valt onder de verantwoordelijkheid van Home Philosophies, die ook Vispring en andere merken verdelen in de regio", vertelt een woordvoerder van het merk.

Tijdens de komende Imm beurs in Keulen die van 13 tot en met 19 januari 2020 plaatsvindt zal het nieuwe merk officieel gelanceerd worden in Europa. Geïnteresseerden kunnen zich al aanmelden voor een afspraak.

Meer informatie:
J. Marshall By Vispring
www.jmarshall.co.uk
www.vispring.com 

Home Philosophies
info@homephilosophies.com

Publicatiedatum: